Madise Zaz 968m. 1987
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Mõte väga hea. Tee teoks. Ega see originaalkarbuss on üks paras käkerdis, mida võidki tuunima jääda.
Olen kusagilt kuulnud või lugenud, et Fiat Uno 0.9L karbuss pidi sapikale kõige parem olema.
Olen kusagilt kuulnud või lugenud, et Fiat Uno 0.9L karbuss pidi sapikale kõige parem olema.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Velg rummu külge keevitada? Kui ma nüüd väga ei eksi siis esi/tagu rummud on erinevad, esikad ei sobi taha ja vastupidi. kahte tagavararatast(esi-ja tagarummuga) igaksjuhuks kaasas kanda pole ju ka mõttekas. Rattamutrid ikka kõvasti kinni(mitte ülearu, nende kermed on kehvakesed) ja aja möödudes tuleks nad üle pingutada - oman isiklikku kogemust kuidas sapikas võib kolme ratta peale suhteliselt äkiliselt ja ette hoiatamata jääda sõidu ajal.
Jõudu tööle, kenad masinad.
Jõudu tööle, kenad masinad.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
On küll nii jah. Samas aga - kas kellelgi siin on tulnud elu jooksul KORDAGI ratast tagavara vastu vahetada? Minul ei ole seda ette tulnud. Samuti ei tulnud seda ette mu vanematel, ega ka onudel-tädidel. Isegi minu vanaisa, kes oma kastikaga krossiradadel võite korjas ja kruusateedel 401-ga kurve sirgeks keeras, ei saanud oma elu jooksul kordagi teepeenral ratast vahetada. Ja seda siis nõukogudeajal tolleaegsete teede juures. Praegu on ju nii, et statistiliselt on see võimalus, et sa oma auto rehvi tee peal puruks sõidad kaduvväike. Mingi nael ei tule üldse arvesse, sest enne sind on sellel teel tuhanded sõitnud... ja kust kuradi kohast see nael päritki on? Mis siis veel? Löökauk? No siis oled pime ja hoolimatu juht ja see on sulle paras karistus. Nojah, Valgas on muidugi üks **** (****trukkal), (mees kes kasutab anaaali vulva asemel, Jossu, see ****stand ****kast programm, mis ei lase sellistel sõnadel, nagu ****, ****, ****, **** teised samasugused ilusa Eesti keele õied kõlada, imeb ikka sajaga, **** ma ei või
:):):D:@), kes aegajalt kümnetel autodel järjest rehve tühjaks torkab. Aga see on ju erand. Kui te Valka ei satu, siis pole sedagi peljata.
Tänapäevastes teeoludes tänapäevase rehviga on reegel ikkagi see, et sa kulutad rehvi ära ja siis vahetad terve jooksu. Ja ega see sapika originaalrehv on ka ikka piisavalt tugev, et garantiid anda.

Tänapäevastes teeoludes tänapäevase rehviga on reegel ikkagi see, et sa kulutad rehvi ära ja siis vahetad terve jooksu. Ja ega see sapika originaalrehv on ka ikka piisavalt tugev, et garantiid anda.
Last edited by Sapi-Vana on Sat Oct 03, 2009 6:59 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Järjekordselt Madise autost natuke mööda postitus aga minu kogemused näitavad et igasugu rehvilõhkumisi ikka tuleb ette ja tagavararatas on korduvalt abiks olnud.
On ka kogemus olemas kus sapikaga oli tagavararatas üheks lühikeseks sõiduks koju jäetud et rohkem kraami autosse mahuks (pakiraam oli ka silmini davaari täis) ja just siis ründas eriti kuri nael. Juhtus see suht hilja öösel enne mobiiltelefonide laialt levimise ajastut. Õnneks ainult 15 km enne koduõue.
Okei, velge ohverdades kärsahaisu ja tossupilve saatel jõudsime ikka esimese käiguga kohale niiet põhjaalt sädemeid lõi aga sellist kogemust küll kellegile ei soovita.
Meie pere koegemused näitavad et naelte asemel on viimasel jal moodi läinud tõmbneedid, kruvid, pimedas majaees luuravad põlvesügavused tähistamata augud, lihtsalt mingid rõvedad konksud ja heegelnõela jäänused. Viimaste aastate jooksul olen ma selle krempli pärast 3 uut rehvi ostnud + korduvalt rehviposti külastanud. Kõige rohkem ajas hinge täis kui tuttuus paar päeva all olnud tööauto rehv kruvi üles korjas ja veel nii salakavalalt et enne märku ei andnud kui oli juba rehviäärele jälje sisse vajutnud. Igaksjuhuks ostsin juba rehvile nööri panemise tööriistad ka omale ära, nagunii läheb varsti jälle vaja.
On ka kogemus olemas kus sapikaga oli tagavararatas üheks lühikeseks sõiduks koju jäetud et rohkem kraami autosse mahuks (pakiraam oli ka silmini davaari täis) ja just siis ründas eriti kuri nael. Juhtus see suht hilja öösel enne mobiiltelefonide laialt levimise ajastut. Õnneks ainult 15 km enne koduõue.
Okei, velge ohverdades kärsahaisu ja tossupilve saatel jõudsime ikka esimese käiguga kohale niiet põhjaalt sädemeid lõi aga sellist kogemust küll kellegile ei soovita.
Meie pere koegemused näitavad et naelte asemel on viimasel jal moodi läinud tõmbneedid, kruvid, pimedas majaees luuravad põlvesügavused tähistamata augud, lihtsalt mingid rõvedad konksud ja heegelnõela jäänused. Viimaste aastate jooksul olen ma selle krempli pärast 3 uut rehvi ostnud + korduvalt rehviposti külastanud. Kõige rohkem ajas hinge täis kui tuttuus paar päeva all olnud tööauto rehv kruvi üles korjas ja veel nii salakavalalt et enne märku ei andnud kui oli juba rehviäärele jälje sisse vajutnud. Igaksjuhuks ostsin juba rehvile nööri panemise tööriistad ka omale ära, nagunii läheb varsti jälle vaja.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987

Kurtnalt saadud selline tuuning vidin maksis ta siis 25kr aint

sellised kilbid sain ka 100kr.
Sain ka uue sidurisilindri aint 25kri eest.

Roostevabad sumpa otsad- need ajab selle nädala sees läikima kaB)

Ukse polster mis vajab veel nahatamist- nahk ja poroloon mis sinna alla on olemas.

Poolik keskkonsool.
Esimesed tule rõngad on ka vaja veel mustad tagasi panna ja kilbid tuleb ka keskelt üle värbvida mustaks- muidu jääb selline kole bling bling mulje- tore oleks kui kuskilt saaks white wallid ka.
Last edited by madis1080 on Sun Oct 18, 2009 4:29 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Kas vatiin dermatiini alla ei oleks polstri tegemisel parem mõte? Porolooniga saavutad selle, et polster tuleb paksem ja pehmem, seega ka paremini "kinni haagitav". Järelikult tagaistme paigaldamisel rikud uue ilusa polstri kohe ära ka.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Muidugi naha all mõtlesin dermatiini, vanaema veneajal autobaasist "sai":)
Aga poroloon on nii umbes 0.5 cm paks ja mitte eriti pehme, arvan et ei juhtu sellega midagi kui ma istet sisse panen.
Aga poroloon on nii umbes 0.5 cm paks ja mitte eriti pehme, arvan et ei juhtu sellega midagi kui ma istet sisse panen.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
No ma tean, see on see istmepõhjaporoloon. Aga siis igaks juhuks see seljatoe alumine metallnaga lase relakaga vähe ümaramaks ning paigaldamisel kindlasti määri see seebiga kokku.
Siis veel... dermatiin on huvitav polümeer, mis venib ja vongub üsna ebaühtlaselt. Saan nii aru, et kui su vanaema selle autobaasist sai, siis on ta aastaid rullina kuskil kapi otsas seisnud. Enne paigaldamist katsu dermatiin üheks ööks kuidagi venituse alla rippu panna. Muidu on nii, et rullivoldid jäävad ikkagi sisse.
Siis veel... dermatiin on huvitav polümeer, mis venib ja vongub üsna ebaühtlaselt. Saan nii aru, et kui su vanaema selle autobaasist sai, siis on ta aastaid rullina kuskil kapi otsas seisnud. Enne paigaldamist katsu dermatiin üheks ööks kuidagi venituse alla rippu panna. Muidu on nii, et rullivoldid jäävad ikkagi sisse.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Palju saaks sapika tagumisi velgi laiendada nii , et koobast ei peaks lõikama?
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Ja nüüd, uber master porno tuun

Mõtlesin et paneks kohe 4 sellist otsa, aga see aint siis kui püti külge keevitada need(praegused on lihtsalt katted.

Veidi tuuningut veel:

ja siin 1 pilt reaktiivi mootorist


Mõtlesin et paneks kohe 4 sellist otsa, aga see aint siis kui püti külge keevitada need(praegused on lihtsalt katted.

Veidi tuuningut veel:

ja siin 1 pilt reaktiivi mootorist
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987

halvad pildid, aga pean neid veel siluma ja lõikuma:D
Panen led valgustuse ka sinna.

Ja mis asi see veel on.
Ja kuidas see kõrvalistuja poolne väike karp peaks töötama? 4 juhet läheb sealt laiali(2 karbussi ja 2 jagajasse) ja kuidas see värk toimima peab. Enda omal küll kuidagi seda lülitit karbuss vajututada ei taha ja mida see andma peaks? Kuskil oli see arutelu ka aga ei leia seda.
Edit: Sain juba selle karbi kohta.Sain kõik vajaliku.

vb keegi saaks teha pilte sellest kuidas need voolikud sealt käivad ja kuidas see kaasipedaali lüliti toimib?
Edit2: mul veel karburaatori küljes imeliku stuffi mida teise zaziga võrreldes pole. Mingi jalgratta ventiili otsaga värgeldus jne:) homme võtan fotoka ja teen pilte.
Last edited by madis1080 on Mon Jan 18, 2010 8:47 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987

veits klassikalisema välimusega spido:)
Editit ärge veel kasutagae VALED MÕÕTMED.
Last edited by madis1080 on Tue Jan 19, 2010 8:45 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Väike küsimus keegi siit foorumist kirjutas et fiat uno karbussi istub sapikale 1 to 1 sisselaske kollektorile (oli vist Sapivana)
Pakuti siis 86 aasta uno 1.1 weberi karbussi. On mõtet aretama hakata seda sinna peale? Ja kui kellegi 1 sapika karbuss vedeleb siis vb keegi viitsiks ära mõõta poltidekauguse.
Pakuti siis 86 aasta uno 1.1 weberi karbussi. On mõtet aretama hakata seda sinna peale? Ja kui kellegi 1 sapika karbuss vedeleb siis vb keegi viitsiks ära mõõta poltidekauguse.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Kuna mingit tagasis sidet ei olnud siis lõpuks leitsin ise vajaliku piltid.

Vb kellegil peale minu ka vaja.
Ja kuidas kindlaks teha kas see vaakumklapp toimib?

Vb kellegil peale minu ka vaja.
Ja kuidas kindlaks teha kas see vaakumklapp toimib?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests