
Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mmmmmmm...soe 

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Sa vana saatanasuslik. Nagu ma aru saan siis suu on kõrvuni.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Suu kõrvuni jah, nagu laps uue mänguasjaga. Mul on tunne, et see ei olnud halb invsteering.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Seda kindlasti.
Räägi parem täpsemalt millega tegu ja kui hästi reguleeritav on. Õhuvool originaalist palju suurem?
Räägi parem täpsemalt millega tegu ja kui hästi reguleeritav on. Õhuvool originaalist palju suurem?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Webasto stc2000 bensiin.
Reguleeritav temperatuur 5-35C°(salongi temp). Kütab salongi soovitud temperatuurini ja hoiab seda.
Kütmisel töötab täis võimsusel, kui temp on ligilähedane siis vähendab võimsust. Lõpuks, kui temp käes siis katkestab aeg ajalt põlemist, aga vent jääb tööle.
Ventilaatori puhumisvõimsus on ikka palju suurem kui originaalil.
Kõige suurem pluss asja juures on aga mugavus, keerad nupu paika ja nii on, kui tahad siis krutid juurde või vähemaks. Ei pea ise teist lüliti astet sikutama või vahepeal aknaid lahti tegema, sest palav on.
Ja muidugi vaikne on. Põhja all korsten lärmab, aga salongis on vaikus (võrreldes originaaliga).
Reguleeritav temperatuur 5-35C°(salongi temp). Kütab salongi soovitud temperatuurini ja hoiab seda.
Kütmisel töötab täis võimsusel, kui temp on ligilähedane siis vähendab võimsust. Lõpuks, kui temp käes siis katkestab aeg ajalt põlemist, aga vent jääb tööle.
Ventilaatori puhumisvõimsus on ikka palju suurem kui originaalil.
Kõige suurem pluss asja juures on aga mugavus, keerad nupu paika ja nii on, kui tahad siis krutid juurde või vähemaks. Ei pea ise teist lüliti astet sikutama või vahepeal aknaid lahti tegema, sest palav on.
Ja muidugi vaikne on. Põhja all korsten lärmab, aga salongis on vaikus (võrreldes originaaliga).
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Miks webasto kasuks otsustasid? Vahepeal oli ju juttu ka sellest Vene ahjust.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Vene ahi küll oluliselt soodsam, kuid ainult diisel.
Otsustasin mitte kütusega solgutada.
Selle süsteemi ühendasin suurde paaki.
Otsustasin mitte kütusega solgutada.
Selle süsteemi ühendasin suurde paaki.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Võtsin ennast lõpuks kokku ja tegin selleks aastaks ülevaatuse ära.
Mainima peab, et nii kiiresti pole mul selles asutuses veel läinud.
Ls 28364km aastaga siis juurde 11611km.
Enne minekut korrastasin garbussi, remontisin tagurdamise tule lüliti ja lappisin gaasitrossi, mis otsustas just enne minekut pooleks minna.
Mainima peab, et nii kiiresti pole mul selles asutuses veel läinud.
Ls 28364km aastaga siis juurde 11611km.
Enne minekut korrastasin garbussi, remontisin tagurdamise tule lüliti ja lappisin gaasitrossi, mis otsustas just enne minekut pooleks minna.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Iga aastaga läheb minul ka aina kiiremini sest neid masinaid austatakse, vanad pillid ju ikkagi
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
http://rus.delfi.ee/daily/business/fins ... d=75289229
Pilt ei lähe küll jutuga just väga kokku, aga vaata mis ma leidsin.
Pilt ei lähe küll jutuga just väga kokku, aga vaata mis ma leidsin.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Oi näe, kui kaua pole kirjutanud.
Pole ju terve aasta autoga midagi peale sõitmise teinud.
Nüüd aga kirjutamise põhjuseks järjekordne edukalt läbitud TÜV.
Eelnevalt vahetasin välja ühe roolimunaka kummikatte ja pingutasin üht zarniiri.
LS 36307km, ehk siis aastaga sõidetud tühised 7943km.
Hetkel mingeid remonte ei plaani, mingi aeg vaja lihtsalt korralikud talverehvid soetada ja siis juba naerdes talvele vastu.
Pole ju terve aasta autoga midagi peale sõitmise teinud.
Nüüd aga kirjutamise põhjuseks järjekordne edukalt läbitud TÜV.
Eelnevalt vahetasin välja ühe roolimunaka kummikatte ja pingutasin üht zarniiri.
LS 36307km, ehk siis aastaga sõidetud tühised 7943km.
Hetkel mingeid remonte ei plaani, mingi aeg vaja lihtsalt korralikud talverehvid soetada ja siis juba naerdes talvele vastu.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Auto jäi novembris seisma. Enne seda nädalas kaks korda vähemalt sai sõidus käidud. Pärast viimast sõitu läkastas õuele tavapärasest suurema loigu õli.
Nüüd aga tuli tuhin peale - mõtlesin, et teen korda. Õues paks lumi maas ja sapik keset hangesi. Selleks, et sapik saada remondikohta, tuli lahti rookida kakssada meetrit teed, või leida teine lahendus. Leidsin teise lahenduse - juba paar aastat on kapote all sinises karbis lumeketid (olen korra alla proovind, sõitnud pole), kiskusin välja ja toppisin alla.
Esimesel katsel läksid need katki. Sättisin uuesti alla ja läks sõiduks
. Kui te arvate, et põlvini lumes kettide allapanek on lihtne, siis eksite.
Need ketid on ikka ühed vägevad asjad, nina lükkas vagu, rool ei kuuland sõna aga auto sõitis.
Nüüd siis mootor lahti ja osalt juba remonditud. Õli lekked olid silindrite alt. Oli see siis ilmselt tingitud poltide venimisest või krt teab millest. Uus keere plokki tuli ajada vaid ühe poldi jaoks. Lahti võtmisel muidugi keerasin nii mõndagi veel puruks (nagu tavaliselt).
Nüüd aga tuli tuhin peale - mõtlesin, et teen korda. Õues paks lumi maas ja sapik keset hangesi. Selleks, et sapik saada remondikohta, tuli lahti rookida kakssada meetrit teed, või leida teine lahendus. Leidsin teise lahenduse - juba paar aastat on kapote all sinises karbis lumeketid (olen korra alla proovind, sõitnud pole), kiskusin välja ja toppisin alla.
Esimesel katsel läksid need katki. Sättisin uuesti alla ja läks sõiduks

Need ketid on ikka ühed vägevad asjad, nina lükkas vagu, rool ei kuuland sõna aga auto sõitis.
Nüüd siis mootor lahti ja osalt juba remonditud. Õli lekked olid silindrite alt. Oli see siis ilmselt tingitud poltide venimisest või krt teab millest. Uus keere plokki tuli ajada vaid ühe poldi jaoks. Lahti võtmisel muidugi keerasin nii mõndagi veel puruks (nagu tavaliselt).
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Hea lugeda, et kõigist võimalikest päevadest aasta joosul valisid sa sapika mootori remondiks veebruari alguse.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 2 guests