Ise mõtlesin kiiremaid ringe tehes, et mis see kuramus kolksub paremal pool... mõtlesin, et äkki ongi juba amort õhtul (kuigi see ju vaid 36 aastat vana), aga pärast selgus, et hoopis aku oli lahti

Pärast filtri eemaldamist enne pumpa on masin suisa ime. Asfaldilt väljaspool ei saa 1,8L Audi sapikale mingil juhtumil vastu. Niipalju muidugi on vanast jäänud, et mootor tahab ikka enne rajale minemist soojaks laskmist. Üks ajutine eksperiment sai tehtud füüsikakabineti tagaruumist leitud mikromootori jõul toimiva pumbaga. Panin pumbale potentsiomeetri peale, viisin sellest kõrre õhuvõttu ja laadisin kambri eetrit täis. Kolmandal käigul panin siis pumba tööle ja keerasin ühe käega potekat ja teisega rooli. Alguses ei juhtunud midagi erilist, aga ühel hetkel sai nupp õigesse asendisse ja kuidas siis sapikas lendas! Õnneks sai potska enne eetrist tühjaks, kui miskit halba juhtuda jõudis. Nüüd mõtlengi, et panen eetripumba nupu sinna, kus varem gero nupp oli ja siis maanteele bemmisid luttima

Samas on aga jälle nii, et kui see pump avastatakse, siis ta läheb kuradima kalliks maksma ning ülevaatust sellega kohe kindlasti ei saa...