
Mootor tänapäevaseks
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Seedin oma summutiasja ja juhuslikult avastasin, et täitsa saab tellida tehasetoodanguna sapika sumpasid. Kahjuks vaheladudes pole ja tehase seisu ei tea. Aga viisakas näeb välja ja vist tellin omale prooviks ning loobun esialgu plaanist ehitada ise sobiv.
Jaehind ka kõigest 18.- tk

Jaehind ka kõigest 18.- tk

-
- Posts: 147
- Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Kui tellimine õnnestub sul siis äkki postitaksid siia kah lingi kust tellida.Aga kas kuskilt muid tehase juppe ka sapikale saaks tellida?
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
zaz 968A
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Pole mingit linki postitada kuna tellin otse hulgimüüjalt. Aga minu kaudu saab.
Ilmselt võtan kaks komplekti ja üks siis pärast turgu.
Midagi muud pole hetkel leidnud. Tahaks tavrija tagaamorte aga neid ühegi tootja kataloog ei paku.
Ilmselt võtan kaks komplekti ja üks siis pärast turgu.
Midagi muud pole hetkel leidnud. Tahaks tavrija tagaamorte aga neid ühegi tootja kataloog ei paku.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Sumpad tellisin ära aga saabumist ei tea keegi. Loodetavasti juhtub see selle aasta jooksul.
Täna sai "summutile" külge keevitatud lambda anduri puks ja homme plaanis mootor päikse kätte veidike tuksuma panna.
Täna sai "summutile" külge keevitatud lambda anduri puks ja homme plaanis mootor päikse kätte veidike tuksuma panna.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Sumpad küljes aga lambda anduri puks vaja külge keevitada. Veidi sai seadistatud ka ning nüüd on mootor võimeline töötama ka 800 rpm. Enne alla 2000 naljalt ei saanud. Niimoodi tühikäigul tiksus täna tunnikese ehk.
Max pöörded 5800

Max pöörded 5800

-
- Posts: 36
- Joined: Wed Jun 22, 2011 10:16 am
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Kas sa mootori tööst mõne video ka kunagi panna tahaks. Täitsa kuulaks mis häälega käib koos nende uute summutitega. 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Video on olemas ja võin üles panna. Aga digikaga filmitud ja heli on väga vale st summutid tunduvad palju valjemad. Võin muidugi filmikaameraga ka proovida salvestada._-I-_ wrote:Kas sa mootori tööst mõne video ka kunagi panna tahaks. Täitsa kuulaks mis häälega käib koos nende uute summutitega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Esimene kilomeeter pihustatud kütuse jõul läbitud 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Vahepeal veidike liigutatud ka.
Kütusepumba ajutine lahendus valmistatud. Pump läheb tasemeanduri asemele ja tagasivool siis originaal pealevoolu asemele. Kui suudan korraliku lahenduse välja mõelda siis läheb uus paak külge ja tasemeandur ka tagasi (mingisugusel kujul vähemalt).

Ja elektriasja hakkasin ka lauapeal tegema. Ei tea mitu varianti välja mõeldud/joonistatud aga ikka on muutusi.

1. mail tuleb valu anda ning pump paaki panna ning elekter ära ühendada. Kütusega on veel veidi keeruline aga treipink saab siinkohal üksjagu tööd.
Kütusepumba ajutine lahendus valmistatud. Pump läheb tasemeanduri asemele ja tagasivool siis originaal pealevoolu asemele. Kui suudan korraliku lahenduse välja mõelda siis läheb uus paak külge ja tasemeandur ka tagasi (mingisugusel kujul vähemalt).

Ja elektriasja hakkasin ka lauapeal tegema. Ei tea mitu varianti välja mõeldud/joonistatud aga ikka on muutusi.

1. mail tuleb valu anda ning pump paaki panna ning elekter ära ühendada. Kütusega on veel veidi keeruline aga treipink saab siinkohal üksjagu tööd.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Soojenduseks sai pump endale märja kodu ning juhtmestik hakkas mootoriruumi kolima. Vana juhtmestik ja rämps seina pealt lendas prügikasti. Uue süsteemiga sai isegi võtmest starterit käitada.
Õhtuks oli aga jälle selge, et juba valmis tehtud süsteemi on vaja ümber teha lähiajal.


Õhtuks oli aga jälle selge, et juba valmis tehtud süsteemi on vaja ümber teha lähiajal.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Täna sai juhtmestik ära lõpetatud, mootor võtmest käivitatud, kütusesüsteem lahti võetud ja uus süsteem osaliselt valmis tehtud. Ja seda "kõigest" 9 tunniga.
Ühte päeva ja rõhuregulaatorit oleks veel vaja ja siis oleks kütusesüsteem ka valmis ning auto sõidukõlbulik.
Ja siis hakkab tore seadistamine pihta.


Ühte päeva ja rõhuregulaatorit oleks veel vaja ja siis oleks kütusesüsteem ka valmis ning auto sõidukõlbulik.
Ja siis hakkab tore seadistamine pihta.


-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Uus süsteem ühendatud aga kasutusel ka vana latt rõhuregulaatori jaoks. Kui uus regulaator käes siis saab voolikute puntrast ka lahti.
Samuti on tellitud wideband ja pikkisilmi ootan ka selle saabumist, et saaks segust aimu ning hakata seadistama.
Klappe on vaja jälle reguleerida ning meisterdada vahetükk kellindikaatori jaoks, et kontrollida ülemise surnud seisu ning märgi klappivust.
Õhufilter ka küljes aga sinna originaalkopsikusse tahan pappfiltri aretada ikkagi. Samuti ümber tõstetud generaator seega laadimine ka olemas.
10 km sõit ka tehtud ja 18. mail plaanis pikem sõit Lõuna-Eestisse seega tegemist veel küllaga.
Ja endale märkuseks, et pritseajastu algas 23266 näiduga.

Samuti on tellitud wideband ja pikkisilmi ootan ka selle saabumist, et saaks segust aimu ning hakata seadistama.
Klappe on vaja jälle reguleerida ning meisterdada vahetükk kellindikaatori jaoks, et kontrollida ülemise surnud seisu ning märgi klappivust.
Õhufilter ka küljes aga sinna originaalkopsikusse tahan pappfiltri aretada ikkagi. Samuti ümber tõstetud generaator seega laadimine ka olemas.
10 km sõit ka tehtud ja 18. mail plaanis pikem sõit Lõuna-Eestisse seega tegemist veel küllaga.
Ja endale märkuseks, et pritseajastu algas 23266 näiduga.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests