mootor enam käima ei lähe
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 10
- Joined: Sun Aug 26, 2007 10:14 am
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Mis Otstarvet see punaselt märgitud hammakas ja seal taga peituv võll täidab. Kas see on syytega kah kuidagi seotuduve6 kirjutas:
viga siis käes,nimelt see hammasratas oli lahti ja andis hammastest üle.
ei tea kas süüde saab kah paigast minna või midagi muud??
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
See hammasratas ajab võlli ringi mis oma korda ajab jagaja alumist hammasratast ringi.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
kas mõlemal ülemisel on soon sees?JOALANA BX kirjutas:
muidugi hea oleks kui saad kõik uued jupid-kolvid,rõngad,hülsid ja sõrmed ,sõrmepuksid.parem kui oleks originaal osad,mitte järgi tehtud.teise rõnga välimine soon peab alla poole jääma.esimese rõnga ehk surverõnga soon on kolvi pool ja üleval.keskmine rõngas on tõmberõngas mis õli alla veab ja vaakumi tekitab silindris,ning on malmi seguga kergesti purunev rõngas.esimene ehk surverõngas kroomitud terasrõngas,vähemalt lään mootoritel.zazi esimene rõngas oli vist ka malmist,ei tea täpselt.olen ise proovinud vaz-01 rõngaid-76mm ,pidasid vastu küll.muidugi proovida võib lääne rõngaid millel esimene ja õlirõngas kroomitud,need suht kallid.odavaid ilma kroomita rõngaid pole mõtet osta, need kuluvad juba sisse panekuga ära:)
mul kahel oli ja kahel polnud.
et millised ma ostma peaks?
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 10
- Joined: Sun Aug 26, 2007 10:14 am
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Et siis kui see mul valesti on tagasi pandud siis ka syydet oigeks ei saa voi midagi sellistuve6 kirjutas:
See hammasratas ajab võlli ringi mis oma korda ajab jagaja alumist hammasratast ringi.
-
- Posts: 20
- Joined: Tue Jan 06, 2009 11:20 pm
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
See punaselt märgitud hammasratas peaks ikka tasakaalustusvõlli oma olema ja selle taga on tekstoliidist nukkvõlli hammasratas mis ajab nukkvõlli ringi ja jagaja käib nukkvõlli pealt ringi. See tasakaalustusvõll peaks mootori vibratsiooni vähendama ja kui see märk on paigast ära siis peaks mootor rohkem värisema hakkama.
Sai pikk ja segane jutt
Sai pikk ja segane jutt

-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
kolvirõngad peavad kõigil kolvidel ühte moodi olema. elar93 kiri hammasrattaste suhtes õige.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Eks selle tekstoliidi pärast olegi sapika manuaalis kirjas, et sõitmist tuleb alustada sooja mootoriga. Tekstoliit on ju külmana habras, soojana enam mitte eriti.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Kuna mootorit pole leidnud sobivat,ning lumi juba koputab uksele.
Projekt järgmine:
Mootori blokk on 968 (75a)
kolvid läksid teise margi omad sisse ehk 967A (88a)
Rõngad Vaz 76.4 peab nats maha viilima rõngaid.
Uued simmerid ja korralikud tõukurvarda tihendid.
loodame et pühapäeva õhtuks see komplekt käib.
Mootorit komplekteerides avastasin,et 40hj-l motol on kahte moodi rõngaid,ja silindri kõrgused on erinevad.
Projekt järgmine:
Mootori blokk on 968 (75a)
kolvid läksid teise margi omad sisse ehk 967A (88a)
Rõngad Vaz 76.4 peab nats maha viilima rõngaid.
Uued simmerid ja korralikud tõukurvarda tihendid.
loodame et pühapäeva õhtuks see komplekt käib.
Mootorit komplekteerides avastasin,et 40hj-l motol on kahte moodi rõngaid,ja silindri kõrgused on erinevad.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
vaata kas kolvid kõik ühesugused sõrmesilma äärest üles kolviääreni.veel mõõda hülsi kõrgused ka ära.kõik kolvid ja hülsid peavad ühde moodi saama.kui vaz-i rõngad paned siis kindlasti korralikud tehase omad.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Silma järgi läksid kõik kolvid ühte moodi.

Vazi 76.4 rõngad,viilisin nats maha otstest.

Neljanda silindri õlirõnga lõhkusin ära silindri peale panekul ja asenduseks läks zazi õlirõngas,loodame et midagi väga hullu pole.
Silindreid vaadates nägin ühel silindril erinevust

kolmel oli see rant,kuid neljandal polnud,see võis ka põhjustada midagi et moto ei käinud.Nüüd läksid kõik neli ühesugust.

Vazi 76.4 rõngad,viilisin nats maha otstest.

Neljanda silindri õlirõnga lõhkusin ära silindri peale panekul ja asenduseks läks zazi õlirõngas,loodame et midagi väga hullu pole.
Silindreid vaadates nägin ühel silindril erinevust

kolmel oli see rant,kuid neljandal polnud,see võis ka põhjustada midagi et moto ei käinud.Nüüd läksid kõik neli ühesugust.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Järgmiseks probleemiks olid hüdrotõukurid,et mis järjekorras olema peavad ja millised välja nägema peavad.
Siin kolme erineva moto omad.
1.
2.
3.
Siin kolme erineva moto omad.
1.

2.

3.

http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
1.kuidas peavad olema need seibid hüdrotõukuri kummirõnga juures?
mina panin ise nii:
motoblokk,õhem seib,kummirõngas,paksem seib, vedru
2.kuidas peavad hüdrotõukurid olema?
mina panin need kaks tk millel olid põhjas augud ette rihma seibi juurde,kummalegi poole üks.Ülejäänud olid külje pealt lahti.
mina panin ise nii:
motoblokk,õhem seib,kummirõngas,paksem seib, vedru
2.kuidas peavad hüdrotõukurid olema?
mina panin need kaks tk millel olid põhjas augud ette rihma seibi juurde,kummalegi poole üks.Ülejäänud olid külje pealt lahti.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
pane kummirõngas vastu mootoriploki ,seib läheb vedru ja kummirõnga vahele.tõukurite kaudu käib nookur võllide õlitus.pead vaatama millise nookuri kaudu käib nookur võlli õlitus.ei tea täpselt ,või oli õlitus kõigi nookur varraste kaudu.hülsi alla vastu mootoriploki pane hästi õhuke tihend või hermeetik..
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootor enam käima ei lähe
Luazi raamatus oli nii nagu mina tegin:
mootoriplokk,õhuke seib,kummirõngas,paks seib,vedru ja toru.
Prix luges kuskilt välja,et õli tuleb klapikambri kaane alla rihma poolsetest tõukurvarrastest,neil kahel põhjas augud,ülejäänutel külje peal.
Hülsi alla panin tihendi materjalist tihendi.kuid bloki alla ei pannud midagi.
mootoriplokk,õhuke seib,kummirõngas,paks seib,vedru ja toru.
Prix luges kuskilt välja,et õli tuleb klapikambri kaane alla rihma poolsetest tõukurvarrastest,neil kahel põhjas augud,ülejäänutel külje peal.
Hülsi alla panin tihendi materjalist tihendi.kuid bloki alla ei pannud midagi.
http://www.luaz969.tk
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests