mait zaz 968m
-
- Posts: 33
- Joined: Sat Mar 24, 2007 8:21 pm
- Contact:
RE: mait zaz 968m
Minu ühel 966-l ka 30 hobust moto ja käigud käivad tavaliselt
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
RE: mait zaz 968m
panite minu ka selles mootori hps kahtlema, ma sain 1e mootori sapikaga kaasa ka, mis võisgi olla orig. mootor mis oli välja vahetatud. Aga pean uurima natukene seda. Ja vend15, vead tulevad kindlasti esile kui ma sellega nüüd sõitma hakkan, see on ju sapikas 

-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
RE: mait zaz 968m
passis muidu 30kw mul kirjas. Poole aasta kindlustus tuli sellel aint 240.- 

-
- Posts: 287
- Joined: Sat Dec 30, 2006 4:40 pm
- Contact:
RE: mait zaz 968m
nii siis, täna (19.07.07.) nähtud maitu koos oma linnukesega haapsalu vahel põristamas..

[b]normaalne on olla ebanormaalne...[/b]
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
RE: mait zaz 968m
jep täna terve päev lasin ringi
jaa kuradi mõnus tunne. Päeva lõpuks hakkasid ka esimesed vead ilmsiks tulema ...õli tuli vilkus vahepeal ja 1 pütt lõpetas hetkeks töö. aga muidu on vinksvonks

-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
Re: mait zaz 968m
[album]vaatan et pole ühtegi pilti alles mu autost 
Panen siia ühe värskema. Infoks, et auto on täitsa ponks juba, sai veljed lastud värvida ja läheb nüüd ühe meistri juurde keretöödele. toonib samakarva värvi välja, töötleb ja hajutab värviplekid ning poleerib kogu auto.
Viimaseks pean leidma kelleltki 40hj korraliku mootori mille praeguse 30hobusese variandi vastu vahetan. Mootor peakski 40hj olema.
aga eks sellestki mingi hetk juttu tule


Panen siia ühe värskema. Infoks, et auto on täitsa ponks juba, sai veljed lastud värvida ja läheb nüüd ühe meistri juurde keretöödele. toonib samakarva värvi välja, töötleb ja hajutab värviplekid ning poleerib kogu auto.
Viimaseks pean leidma kelleltki 40hj korraliku mootori mille praeguse 30hobusese variandi vastu vahetan. Mootor peakski 40hj olema.
aga eks sellestki mingi hetk juttu tule

Last edited by AhtiH on Fri Jun 22, 2012 6:36 am, edited 1 time in total.
Reason: Lisasin pildi.
Reason: Lisasin pildi.
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
Re: mait zaz 968m
Ei oska neid pilte siia panna, lisasin ta fotoalbumisse
http://fotoalbum.ee/photos/maitpoiss/96709931
http://fotoalbum.ee/photos/maitpoiss/96709931
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: mait zaz 968m
Väga viisakas masin sul aga loodan, et näitad seda ka päriselus. 

-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
Re: mait zaz 968m
kui ma ta suudan panna rohkem kui 30km ilma ülekuumenemata sõitma, siis küll ma ka seda näitamas käima hakkan 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: mait zaz 968m
Mis kiirusega sõidad ja kui kõrgele temperatuur tõuseb?maitpoiss wrote:kui ma ta suudan panna rohkem kui 30km ilma ülekuumenemata sõitma, siis küll ma ka seda näitamas käima hakkan
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
Re: mait zaz 968m
80km/h tavaliselt maanteel, aga igal kiirusel kuumeneb. Ülevaatusel oli heitgaase 600 lubatud asemel 3100.
Põlemata kütust on palju, panin käe vastu jagajat ja sain korralikult surakat seal. Ehk on selles viga et üle kuumeneb?
Põlemata kütust on palju, panin käe vastu jagajat ja sain korralikult surakat seal. Ehk on selles viga et üle kuumeneb?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: mait zaz 968m
Kui sa said surakat jagajast siis tuleb see ära parandada. Iga selline rike mõjutab sädeme kvaliteeti ja mootori tööd.
Kui ülevaatusel HC liiga kõrge siis võib seal põhjuseid olla mitmeid. Karburaator paigast ära, rike süütesüsteemis (sinu puhul kindlasti) või rike kolvigrupis/klappidega. Ja tegelikult on neid veelgi.
Jahutuse puhul vajalik muidugi ka see, et jahutusribid ning õliradikas oleksid puhtad.
Kas küünlad on tahmased või puhtad?
Ja mis temperatuuri sul näidik kuvab? Minu mootor töötab veel 105 kraadi juures kenasti aga üle selle hakkab jõud vaikselt kaduma kuna lihtsalt ei teki enam vajalikku temperatuuride vahet silindris.
Enne remonti oli mul muidugi nii, et 110 kraadi juures kustus õlituli ära käiguka 100 km/h sõites.
Kui ülevaatusel HC liiga kõrge siis võib seal põhjuseid olla mitmeid. Karburaator paigast ära, rike süütesüsteemis (sinu puhul kindlasti) või rike kolvigrupis/klappidega. Ja tegelikult on neid veelgi.
Jahutuse puhul vajalik muidugi ka see, et jahutusribid ning õliradikas oleksid puhtad.
Kas küünlad on tahmased või puhtad?
Ja mis temperatuuri sul näidik kuvab? Minu mootor töötab veel 105 kraadi juures kenasti aga üle selle hakkab jõud vaikselt kaduma kuna lihtsalt ei teki enam vajalikku temperatuuride vahet silindris.
Enne remonti oli mul muidugi nii, et 110 kraadi juures kustus õlituli ära käiguka 100 km/h sõites.
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
Re: mait zaz 968m
küülnad on tahmased, temp näidik tõuseb ühtlaselt sõites ja lõpuks kuumeneb üle ja tõmbab mootori kinni.
Proovisime seal ülevaatuspunktis regullida aga no seda lubatud 600 ei paistnud mitte kusagilt tulevat, pigem laiutas seal 3000 juures. Näppisime ka süüdet ja ei paranenud. Muidu sapikas lippab tänaval normaalselt ja mootori hääl ka suht okei.
Saaks kusagilt 40hj-se mootori mis töötaks ja oleks korralik, ostaks selle ja vahetaks koheselt ära. Siit kusagilt tuli välja et mul vanem ja nõrgem mootor peal. Käigud valetpidi ja kui salongist vaatan käigukasti õli lisamis kohta, siis see pole ka kuidagi kohakuti.
Rääkisin mingi hetk nymmikuga, pidin auto sinna viima mingi hetk ja laskma seda vaadata. Kuna keretöid veel teha pole jõudnud.
Proovisime seal ülevaatuspunktis regullida aga no seda lubatud 600 ei paistnud mitte kusagilt tulevat, pigem laiutas seal 3000 juures. Näppisime ka süüdet ja ei paranenud. Muidu sapikas lippab tänaval normaalselt ja mootori hääl ka suht okei.
Saaks kusagilt 40hj-se mootori mis töötaks ja oleks korralik, ostaks selle ja vahetaks koheselt ära. Siit kusagilt tuli välja et mul vanem ja nõrgem mootor peal. Käigud valetpidi ja kui salongist vaatan käigukasti õli lisamis kohta, siis see pole ka kuidagi kohakuti.
Rääkisin mingi hetk nymmikuga, pidin auto sinna viima mingi hetk ja laskma seda vaadata. Kuna keretöid veel teha pole jõudnud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: mait zaz 968m
Karburaator vaja korda saada/uus muretseda. Käigud on sul valetpidi (minumeelest ikka õigetpidi
) hoovastiku pärast mitte käigukasti pärast. Käigukastiõli lisamise ava ikka küljepeal. Ülevalt august näha ainult tagurpidikäigu lüliti (kuigi ka sealt saab lisada aga tase ikka küljel oleva augu järgi).

-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
Re: mait zaz 968m
Vaatan, et pole viis aastat siia midagi uuemat lisanud ja proovin siis piltidega pooleks midagi siia tekitada..
Vahepeal (paar kuud tagasi) on auto käinud läbi päris märkimisväärse muudatuse. Esiteks sai vana ustav 30hj mootor vahetatud välja 40hp (20000km sõitnud ) eksemplari vastu. Võiks öelda, et nagu öö ja päev kui oled mõned tuhanded 30hj mootoriga põristanud
Teiseks sai kogu veermik üle käidud, kõik vahetamist vajavad kuluosad uuendatud,sh lääne amordikad isegi alla krutitud.
Ja mis kõige suuremaks tööks ostutus oli keretööd. Kui porgandi autolukksepa juurde viisin ja ise uskudes, et kuna auto kuivas seisnud ja välimuselt nii heas korras on siis saab tast vähese tööga väga kobeda auto. Tegelikkuses kui põhi ja salong pritsitud sai, paistis auto sõna otseses mõttes täitsa läbi
Aga siiski sai otsustatud, et vanatüdruk tuleb päästa ja tundub et sai õige otsus tehtud.
Mõned pildid siis ka saateks..
Vahepeal (paar kuud tagasi) on auto käinud läbi päris märkimisväärse muudatuse. Esiteks sai vana ustav 30hj mootor vahetatud välja 40hp (20000km sõitnud ) eksemplari vastu. Võiks öelda, et nagu öö ja päev kui oled mõned tuhanded 30hj mootoriga põristanud

Teiseks sai kogu veermik üle käidud, kõik vahetamist vajavad kuluosad uuendatud,sh lääne amordikad isegi alla krutitud.
Ja mis kõige suuremaks tööks ostutus oli keretööd. Kui porgandi autolukksepa juurde viisin ja ise uskudes, et kuna auto kuivas seisnud ja välimuselt nii heas korras on siis saab tast vähese tööga väga kobeda auto. Tegelikkuses kui põhi ja salong pritsitud sai, paistis auto sõna otseses mõttes täitsa läbi

Mõned pildid siis ka saateks..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest