Zetec 968M 1988a
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Mul kodus nö varudes terve hunnik voolikuid ja autoga kaasa sain samuti. Eks mõnipäev uurib kas sobivad. Igatahes tagumised küll vahetatud vanalomanikul ära.
Põhimõtteliselt kui lääd ülevaatusele ja saad korduse läheb samamoodi soti maksma.
Loodan jah et nad ei pane sapakat samamoodi tõstukiga laealla nagu mul sierrat ja siis loksutati vasakule ja paremale (mul oli karp lahti, arvasin et nüüd kordus tulemas) aga öeldi et kõik ok.
Kui õli äravahetan siis peaks co kah veits väiksem olema ? Õhupuhastaja kah ära puhastada. Vist kütusest sõltub ka, autokoolis tüüp rääkis et vene kütusega co laes, loll jutt, igaljuhul eelistan venekat kohaliku tankla kraamile.
Põhimõtteliselt kui lääd ülevaatusele ja saad korduse läheb samamoodi soti maksma.
Loodan jah et nad ei pane sapakat samamoodi tõstukiga laealla nagu mul sierrat ja siis loksutati vasakule ja paremale (mul oli karp lahti, arvasin et nüüd kordus tulemas) aga öeldi et kõik ok.
Kui õli äravahetan siis peaks co kah veits väiksem olema ? Õhupuhastaja kah ära puhastada. Vist kütusest sõltub ka, autokoolis tüüp rääkis et vene kütusega co laes, loll jutt, igaljuhul eelistan venekat kohaliku tankla kraamile.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Signaal eitööta ka. Signaal ise töötab kui 12v taha ühendada. Pluss tuleb. Miinus on roolisambal aga noh seal ''õiges kohas'' pole. Kaitse korras 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Piilu rooli alla, seal on yks suht emane liugur midam88da signaali juhe rooli keskele peaks j6udma. k6igepealt proovi kas liuguri klemm vasta keret paneb pasuna yyrgama, kui paneb siis k6ik lahti sealt, puhtaks, uuesti kokku.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Et kas piisab kui on piduriklotsidel pool kattest ära kulunud. Noh trummlid puhastasin ära. Klotsikate on tutika klotsi ''pealsega'' võrreldes pool ära kulunud või alla selle vms.
Hetkel lahutab ülevaatusele minekust:
õlivahetus ja filtrivärk
PIDURID voolikud, jne jne seal kindlasti 100häda tekib
signaal
ja noh KINDLASTI on seal veel 100häda mis tekib avastamise käigus jne
Esmaspäeval üritan midagi tehtud saada.
Hetkel lahutab ülevaatusele minekust:
õlivahetus ja filtrivärk
PIDURID voolikud, jne jne seal kindlasti 100häda tekib
signaal
ja noh KINDLASTI on seal veel 100häda mis tekib avastamise käigus jne
Esmaspäeval üritan midagi tehtud saada.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Keegi võiks õpetada kuidas saada lahti pidurivoolikuid. Noh keerasin toruga ja lasin õli vahele jne aga ikkagi ei liigu kuhugile. Vist peab koos toruga välja vahetama :S
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
suva õli pole teab mis õige asi sinna vahele. Mos2 peaks hädas aitama, ükskõik mis firma oma. Keeramiseks korralik piduritoru võti (sälguga silmus) ja peaks tulema.
samas ega toruga vahetamine kah paha mõte ei ole. 1 korralik jupp mis lähiajal lagunema ei hakka jälle juures.

-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
juhipoolse toru keerasin katki
kõrvalistujapoolse sain lahti, jee nüüd ei klapi voolikud sinna, pealtnäha samad, torupoolne ots klapib.
kasutasin spets seda võtit lahtikeeramiseks.
kõrvalistujapoolse sain lahti, jee nüüd ei klapi voolikud sinna, pealtnäha samad, torupoolne ots klapib.
kasutasin spets seda võtit lahtikeeramiseks.
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
kommenteeriks laadimise problemi.
1. keegi soovitas neid kontakte liivapaberiga puhastada, seda ei tohiks teha liivapaberiga vaid viiliga on olnud juhuseid kus pärast pisikese liivatera tõttu asi ei toimi
2. saab sapakal laadimise tugevust regullida selle vedruga mis tõmbab relee kontakti kinni ja lahti. minul oli probleem selles.
1. keegi soovitas neid kontakte liivapaberiga puhastada, seda ei tohiks teha liivapaberiga vaid viiliga on olnud juhuseid kus pärast pisikese liivatera tõttu asi ei toimi
2. saab sapakal laadimise tugevust regullida selle vedruga mis tõmbab relee kontakti kinni ja lahti. minul oli probleem selles.
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Õli vahetatud ja signaal hakkas iseenesest tööle. Täielik müstika. Ja vana signaal mis 12v ga ühendamisel ei teinud piiksugi teeb kõrvulukustavat heli.
Mina sellest autost ei saa küll aru...
Vaja piduritoru ära leiutada ning pidurivoolik kah ja siis kõik.
Mina sellest autost ei saa küll aru...
Vaja piduritoru ära leiutada ning pidurivoolik kah ja siis kõik.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
kas on normaalne kui sapakat esirattast liigutada, edasi tagasi, noh et lähed auto poritiivajuurde ja hakkad auto ratast liigutama eda****gasi, siis nagu olex lõdkud sees vms. või juba tehasest selline asi ? teaks kas on mõtet homme ülevaatusele minna.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Kui rool ka liigub siis kõik korras, zazil ju ees mootorit pole, saab ratast kergelt liigutada. Kui ratas üles tõsta ja siis on tuntav loks tegu rattalaagriga, mis vajab pingutamist, siis võiks juba määrde ka ära vahetada.Zetec kirjutas:
kas on normaalne kui sapakat esirattast liigutada, edasi tagasi, noh et lähed auto poritiivajuurde ja hakkad auto ratast liigutama eda****gasi, siis nagu olex lõdkud sees vms. või juba tehasest selline asi ? teaks kas on mõtet homme ülevaatusele minna.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Üv-l käidud. 450eeku läks nagu nalja. Pluss et peale 5km kodust startimist oli temp üle 120ne ja pärast läks madalaks ja et peale ülevaatust käib sitemini kui ennem.
Mõttetu üritus oli, ülevaataja ütles juba 10m pealt et kordus tuleb nagunii.

Kuidas tal sarniire ehk alumisi vahetatakse, õigemini kust neid saada on. ja krdi sumps tuli kah enne üv puntki jõudmist väristas lahti ühest kohast. (tutikas sumps alla aga üks toru lihtsalt klambritest tuli lahti :S ).
Ja pluss et co on ****s, ei käi normaalselt ja vaja timmida seda värki. pakun et siin oskaks midagi korda saata metsamees. kuuaega on aega seda selle **** korda tegemiseks sest siis tuleb minna uuesti.
Mõttetu üritus oli, ülevaataja ütles juba 10m pealt et kordus tuleb nagunii.
Kuidas tal sarniire ehk alumisi vahetatakse, õigemini kust neid saada on. ja krdi sumps tuli kah enne üv puntki jõudmist väristas lahti ühest kohast. (tutikas sumps alla aga üks toru lihtsalt klambritest tuli lahti :S ).
Ja pluss et co on ****s, ei käi normaalselt ja vaja timmida seda värki. pakun et siin oskaks midagi korda saata metsamees. kuuaega on aega seda selle **** korda tegemiseks sest siis tuleb minna uuesti.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Eitea, eiole asja eriti saand ..... st.
Igatahes, kui korda eisaa siis mul on üks ilus roheline boschi ketaslõikur (profioma).
Igatahes, kui korda eisaa siis mul on üks ilus roheline boschi ketaslõikur (profioma).

-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Ülevaatus läbitud, AMETLIKULT !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ILMA ÜHEGI TUTVUSE EGA ALTKÄEMAKSUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CO oli 1,0
Sõidab aga nüüd noh üritan et paremini käiks et minna eijõua :S nii kinni keeratud kõik
CO oli 1,0

Sõidab aga nüüd noh üritan et paremini käiks et minna eijõua :S nii kinni keeratud kõik
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Zetec 968M 1988a
Täna ajasin tööle. Täitsa vabalt, kilomeeter maad tõmbamist, siis paukus ja turtsus ja eivõtnud tuure üles. Ja siis laadimist polnud, siis releedega jamasin, tänud metsamehele siinkohal. Siis sai otepää poole kimatud, teepeal tegime ühe peatuspausi enne otepääd, edasi offkoors eiläinud starterist, aku lihtsalt nii tühjaks jamatud ja tuled kah põlesid ega korralikult ei laadinud ja siis lükkasime ennast ogaraks kuni läks pimedaks. Lõpuks suure jamamisepeale saime sõitma ja hakkasime tagasi tulema kuna pimedas einäe kohe üldse sõita nende tuledega.
Plaan et sõbraga järgmine reede kuhugi hängima et tuled korda ja veits seadistamist, paraku aga jääb see ära...
:(
Plaan et sõbraga järgmine reede kuhugi hängima et tuled korda ja veits seadistamist, paraku aga jääb see ära...

Iga läbitud kilomeetri kohta 1tund remontimist.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests