

Aga kui paned ahju ümber tulekindlat villa, klaas -või kivivilla. Muidugi peab seda nii tegema, et seda kapotiall laiali ei puista jne.tuust wrote:Mulle tundub, et ahi ei tööta nagu vaja. Puhub sooja, mitte kuuma, aga võiks ju. Asi ei saa olla "uues" kütuse peale andmise süsteemis, sest bensiin ette jõuab. Samas ei tea, kas asi võib olla selles, et sõidan vaid maanteel, siis ju külm tuul puhub läbi ahju ja jahutab selle maha. Proovisin täna hommikul kapoti alust igasuguste tihenditega tihedaks muuta, aga tulutult. Tihedaks saab selle vist ainult pudeli vahuga (makrofleks).
Tõsi, roostes olid nad juba eelmise omaniku käest tuues. Aga see pole läbiv rooste, aitab liivaprits või kui selle võimalust pole siis ka lihtsalt ketaslõikuri otsas pöörlev lamellketas, hari ja roostemuundaja. Gero luugid on ikka kõikidel ZAZ-966(A, B) ja ZAZ-968(A, M, MG jne) autodel olemas. Välisõhku peab ju kuidagi reguleerida saama.sipelgas wrote:Tulede pesad paistavad pärist roostes olevat. Aga imelik (minu jaoks) on kapotialune gero luuk. Kas see mitte ei ole (originaalis) A pärusmaa ja M puhul pole olemas.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests