
Jossu 968M '80 aka "Mummu"
-
- Posts: 207
- Joined: Mon Jun 04, 2007 12:40 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Miks siis mitsubishi mootor? Vabandust, kui midagi kahesilma vahele olen jätnud. Minumeelest võiks see masin olla võimalikult orginaali lähedane va. värv. 

-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
oled kõvasti kahesilma vahele jätnud, mitsu mootori ta saab, ei jää sinna eriti ka originaali alles, miks peakski...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Jossul neid masinaid nii palju mida originaaliks jätta :Darvan ma:)
üks korralik lääne mootoriga zaz tasuks äraB)
üks korralik lääne mootoriga zaz tasuks äraB)
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 207
- Joined: Mon Jun 04, 2007 12:40 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Nojah, vähemalt midagi vahelduseks siis orginaalist. 

-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Mootor juba miskit nädalake peal, kinnitasin mitsu mootorile mootoritala, nüüd mõtlen kuidas ja mida ehitada sapakale mootoriruumi sisse, kuhu mootoritala kinnitada. Teadaolevalt sapakal taga ainult õhuke plekk, mitte ühtegi kandvat kohta.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 2
- Joined: Thu Mar 27, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
no minu Vaz mootoriga seebikarbil on tehtud raamid, mis toetavad mootoripatjatju, ja kinnituvad sapaka ainsale kandvale kohale - käigukasti tugikaare kinnitusele.Jossu kirjutas:
Mootor juba miskit nädalake peal, kinnitasin mitsu mootorile mootoritala, nüüd mõtlen kuidas ja mida ehitada sapakale mootoriruumi sisse, kuhu mootoritala kinnitada. Teadaolevalt sapakal taga ainult õhuke plekk, mitte ühtegi kandvat kohta.
Tugikaare kinnitusest tagapool ei ole sapakal jah midagi kandvat.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
ühele talale kogu raskust kanda pole kah kõige arukam...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Nüüd siis kandvam osa täielikult valma, keevitasin risti karprauad sisse, kuhu kinnitasin mootori tala.
Lähipäevil vaja ehitada uus sumpa, kuna vana oli ehitatud enne lisatala, ning nüüd ei mahu kuidagi ära...
Lähipäevil vaja ehitada uus sumpa, kuna vana oli ehitatud enne lisatala, ning nüüd ei mahu kuidagi ära...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Tegin täna garaazist möödaminnes ka paar klõpsu
Talad paigas...


ja 03 sumpa mida külge ehitama hakkan...

Talad paigas...


ja 03 sumpa mida külge ehitama hakkan...

Last edited by Jossu on Sun Nov 16, 2008 8:23 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Btw ma tegelen praegu tehnilise poolega, välimus väga tagaplaanil:D
Aga jamh. Täna sai veetorustik valmis, juhtmed ühendasin ära ning ka sain masinale hääled sisse. Nipet näpet veel vaja sättida
karpa nats streigib ikka, tahab seadistamist, tühikäigul pöörded suht kõrgel...
Aga jamh. Täna sai veetorustik valmis, juhtmed ühendasin ära ning ka sain masinale hääled sisse. Nipet näpet veel vaja sättida
karpa nats streigib ikka, tahab seadistamist, tühikäigul pöörded suht kõrgel...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Kui teise mootori peal käis nagu kellavärk siis otsi parem õhu lekkeid.
Esimene põhjus miks pöörded lakke ronivad on kuskilt imetav lisaõhk. seda ei pea ültse palju olema et juba mõjuks.
Esimene põhjus miks pöörded lakke ronivad on kuskilt imetav lisaõhk. seda ei pea ültse palju olema et juba mõjuks.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Räägi natuke värvist ja kuidas kavatsedseda peale panna.
Ise olen enda jaoks avastanud, et üle Läti Pentaprimi metallivärvide ja -lakkide ei ole ikka midagi. Ainus miinus on siin toonide valimise vähene võimalus. Aga tehniliselt onminu arust parim lahendus selline, et kõigepealt läheb esimene kiht värvi peale kõige peenema svammiga rulliga, siis pärast ärakuivamist karukeelega üle ja üks kiht värvi püstoliga peale ja 30 minutit hiljem juba esimene kiht lakki. Teine kiht lakki peale 24 tundi hiljem.
Tegime niimoodi umbes kuu aega tagasi ühe Galandiga. Tulemus tuli vapustav.
Pentaprimist veel niipalju, et see värv kuivab metalliga tõeliselt üheks. Eelmine aasta äestasin tagurpidi autode ja mustlaste vahel manööverdades kogemata Valgas ära ühe Opel Safira. Safira külg nägi välja nagu oleks karu küünistega marastanud, minu autol käisime politsenikega mitu ringi ümber ja ei leidnud mitte ühtegi vigastust. Pärast kodus avastasin, et esimese rattakoopa kohal oli siiski natuke värvi krobeliseks lükatud. No vanal Passatil on muidugi ka hirmus jäik kereplekk.
Ise olen enda jaoks avastanud, et üle Läti Pentaprimi metallivärvide ja -lakkide ei ole ikka midagi. Ainus miinus on siin toonide valimise vähene võimalus. Aga tehniliselt onminu arust parim lahendus selline, et kõigepealt läheb esimene kiht värvi peale kõige peenema svammiga rulliga, siis pärast ärakuivamist karukeelega üle ja üks kiht värvi püstoliga peale ja 30 minutit hiljem juba esimene kiht lakki. Teine kiht lakki peale 24 tundi hiljem.
Tegime niimoodi umbes kuu aega tagasi ühe Galandiga. Tulemus tuli vapustav.
Pentaprimist veel niipalju, et see värv kuivab metalliga tõeliselt üheks. Eelmine aasta äestasin tagurpidi autode ja mustlaste vahel manööverdades kogemata Valgas ära ühe Opel Safira. Safira külg nägi välja nagu oleks karu küünistega marastanud, minu autol käisime politsenikega mitu ringi ümber ja ei leidnud mitte ühtegi vigastust. Pärast kodus avastasin, et esimese rattakoopa kohal oli siiski natuke värvi krobeliseks lükatud. No vanal Passatil on muidugi ka hirmus jäik kereplekk.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
Mingit värvi ma sinna rohkem küll lähiajal peale ei plaani panna. Igaljuhul mingit rulliga plökerdamist ma küll tegema ei hakka, ega pole teinud kah.
Aga täna käisin masinaga juba väiksel tiirul. No karpa ikka väga pipardab. Eitea kas viga süütesüsteemis või karpas, kuid vahepeal töötasid ainult 1,5 silindrit. Karpa lammutasime laiali, kiirenduspumba düüs on täiesti umbes, ning ka karpa kaane tihend kannatada saand. Viimased vead tuleb likvideerida, siis saab edasi vaadata...
Aga täna käisin masinaga juba väiksel tiirul. No karpa ikka väga pipardab. Eitea kas viga süütesüsteemis või karpas, kuid vahepeal töötasid ainult 1,5 silindrit. Karpa lammutasime laiali, kiirenduspumba düüs on täiesti umbes, ning ka karpa kaane tihend kannatada saand. Viimased vead tuleb likvideerida, siis saab edasi vaadata...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"
hmm... mul masin näitas ainult kuni neljanda leheni... sestap ka selline arusaamatus värvi teemaga.
Aga nüüd törts tõsisem teema - kui ma õigesti näen, siis tundub et oled kasutanud koolimööbli juures kasutatavat nelikanttoru. Kui nii, siis tea, et see on uuemal ajal üks eriti nõme materjal, mis keevist eriti hästi ei taha koos hoida. Külmaga tikub keevist lahti kangutama. Kust ma seda tean - kutseka töökoja kütmata kõrvalhoonetesse viidi eelmine hooaeg remondi jalust ära hunnik toole ja laudu. Paari kuu jooksul külmudes/sulades muutus enamus karkassist logisevaks vanarauaks. Tuli kõik üle keevitada.
Kui tegu ei ole sellise materjaliga, siis ilmselt muretsemiseks põhjust ei ole. Aga siis jah teadmiseks - uuema aja mööbliteras ei kõlba kassi saba alla ka mitte.
Aga nüüd törts tõsisem teema - kui ma õigesti näen, siis tundub et oled kasutanud koolimööbli juures kasutatavat nelikanttoru. Kui nii, siis tea, et see on uuemal ajal üks eriti nõme materjal, mis keevist eriti hästi ei taha koos hoida. Külmaga tikub keevist lahti kangutama. Kust ma seda tean - kutseka töökoja kütmata kõrvalhoonetesse viidi eelmine hooaeg remondi jalust ära hunnik toole ja laudu. Paari kuu jooksul külmudes/sulades muutus enamus karkassist logisevaks vanarauaks. Tuli kõik üle keevitada.
Kui tegu ei ole sellise materjaliga, siis ilmselt muretsemiseks põhjust ei ole. Aga siis jah teadmiseks - uuema aja mööbliteras ei kõlba kassi saba alla ka mitte.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 4 guests