Lihvist kätte saadud kaaned. Maha võetud 3mm
Ühe kaane sisse sai paigaldatud temperatuuriandur, et külma mootori rikastust täpsemini juhtida. Karteripõhja temperatuuriandur ei ole selleks sobiv kuna õli soojeneb aeglaselt.
Kas sa tegeled igapäevaselt PICide jms programmeerimisega ka?sipelgas wrote:...ise pole vaja programmaatorit külge ühendada kuigi see on ka igapäevatööst olemas....
Vaevalt sa pritsega masinat vändast käivitama hakkadkisipelgas wrote:...jäi sapikas ilma ka vändaga käivitamise võimalusest...
Aga kas sa panid ECT sensori auku mingit õli või termopastat ka ennem paika keeramist? Eeldan, et nii peaks paremini soojust vahetama ja plokikaane temperatuuri "nuusutama"sipelgas wrote:Ühe kaane sisse sai paigaldatud temperatuuriandur...
Aga seda ju pidasingi silmas, et soojus jõuaks kiiremini plokikaanest otsani(kus on takisti) peab ots kuidagi vastu plokikaant puutuma(mitte ainult keermega)näiteks õli kaudu. Keskküttekatelde eemaldatavatesse termomeetritesse pannakse ka soojust juhtivat pastat sisse, et asi kiiremini reageeriks temp. muutustele.sipelgas wrote:...mingit termopastat ei pannud, kuna reageeriv osa on niikuinii ots mitte korpus...
Suurlinna rõõmud, Tartu Kutsehariduskeskuses tehakse 10 eur plokikaassipelgas wrote:Selgunud ka silindripeade freesimise hind (sh tõukurvarraste torude eemaldamine). Kahe pea hind 156,82 EUR
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests