metsamees zaz968a 1976
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Mootoripesuvahend või pigieemaldi ja survepesu vist asjakohased.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Katuse tagumised nurgad olid maru roostes.
Lõikasin, keevitasin, pahteldasin, värvisin.
Õues...
...ja siis tuli vihm.
Äkki homme on kuivem.
Lõikasin, keevitasin, pahteldasin, värvisin.
Õues...
...ja siis tuli vihm.
Äkki homme on kuivem.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Varsti tuleb sapikasõidu hooaega alustada. Et kõik legaalne oleks, pean jälle ülevaatuspunkti külastama.
Sellele eelnevate tööde käigus said 2 rooliotsa uue sisu, ühe sarniiri kaitsekummi vahetasin ära ja selgeks sai ka tõsiasi, et uusi esimesi pidurivoolikuid on vaja.
Kesklukuga on ka mingi jama- kinni tõmbab, aga lahti enam ei tee. Tasapisi hakkab meenuma, et seda vist on kunagi varem ka ette tulnud. 1 trants oli läbi põlenud.
1 pisiasi veel- vasak lähituli otsustas ära kustuda.
Tundub, et lähimas tulevikus pean veel mõned õhtud maal sapika juures veetma.
Sellele eelnevate tööde käigus said 2 rooliotsa uue sisu, ühe sarniiri kaitsekummi vahetasin ära ja selgeks sai ka tõsiasi, et uusi esimesi pidurivoolikuid on vaja.
Kesklukuga on ka mingi jama- kinni tõmbab, aga lahti enam ei tee. Tasapisi hakkab meenuma, et seda vist on kunagi varem ka ette tulnud. 1 trants oli läbi põlenud.
1 pisiasi veel- vasak lähituli otsustas ära kustuda.
Tundub, et lähimas tulevikus pean veel mõned õhtud maal sapika juures veetma.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Ükspäev kiskusin siin pool mootorit lahti ja vahetasin tõukurvarraste torude ümbert tihendid ära. Samuti kiskusin lahti kaane, mille all tekstoliithammakas asub ja tegin sinnagi uue tihendi.
Klapikambri kaane tihendi panin uue, aga esimese hooga sai..... noh nii nagu ikka vahest saab.
Täna tegin sinna uue tihendi.
Signaali parandasin ära.
Numbritulede pirni vahetasin ühe uue vastu
vasak esilatern sai uue pirni.
Klapikambri kaane tihendi panin uue, aga esimese hooga sai..... noh nii nagu ikka vahest saab.
Täna tegin sinna uue tihendi.
Signaali parandasin ära.
Numbritulede pirni vahetasin ühe uue vastu
vasak esilatern sai uue pirni.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Tuldub, et talv hakkab selleks korraks läbi saama. Seoses sellega lõppes ka minu sapika talveuni.
2 Päeva juba sõidetud. Kilomeetreid on veidi üle 200 kogunenud ja hetkel suuremad halvad üllatused puuduvad.
Starter jäi korraks peale.
Signaal jälle ei tööta.
2 Päeva juba sõidetud. Kilomeetreid on veidi üle 200 kogunenud ja hetkel suuremad halvad üllatused puuduvad.
Starter jäi korraks peale.
Signaal jälle ei tööta.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Sapika mootorist on enam-vähem paagitäis bensiini läbi lastud. Edasi võib jätkata klassikute sõnadega:"Karbuss-ee pagan jupsib alati..." Kiirenduspump ei ole väga töökas. Sõita saab, aga peab uurima.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Tundub, et meie klubi on vaikseks jäänud, huvitav kas Eestis liiklevaid sapakaid peale Metsamehe ja Kalle veel kuskil on?metsamees wrote:Sapika mootorist on enam-vähem paagitäis bensiini läbi lastud. Edasi võib jätkata klassikute sõnadega:"Karbuss-ee pagan jupsib alati..." Kiirenduspump ei ole väga töökas. Sõita saab, aga peab uurima.

Tubli - aga kunas kokkusaamise ja sõidu teeme?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Üks suurem sõit on ka tulemas, aga hetkel on sellest veel natuke vara kirjutada.
Sõitvaid sapakaid on Tartus vähemalt 2.
Kui sul, Kalle, või kellelgi teisel on plaan ühine sõit teha, võib ju foorumis hõigata.
Kui aeg sobib, võib ju ka näiteks mõnipäev Otepääle jäätist ostma sõita vms.
Kõik üritused ei pea olema mitmepäevased ja suurejoonelise programmiga.
Sõitvaid sapakaid on Tartus vähemalt 2.
Kui sul, Kalle, või kellelgi teisel on plaan ühine sõit teha, võib ju foorumis hõigata.
Kui aeg sobib, võib ju ka näiteks mõnipäev Otepääle jäätist ostma sõita vms.
Kõik üritused ei pea olema mitmepäevased ja suurejoonelise programmiga.
-
- Posts: 536
- Joined: Tue Aug 30, 2011 2:21 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Kutsun Tartu ja üldse Lõuna-Eesti sapikamehi Tudengipäevade raames toimuvale autoorienteerumisele sõitma või parklasse lihtsalt kummi toksima ja juttu ajama. Aeg 03.05 ja koht Maaülikooli spordihoone parkla 

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Võtan ühendust kui Tartusse liikumas olen.
Pean õliradiaatori paika panema, üle 100 km kuuma ilmaga korraga sõita ei saa, õli läheb üle 100 kraadi ära.
Talv läbi ja salongi enam õliga kütta vaja pole.
Pean õliradiaatori paika panema, üle 100 km kuuma ilmaga korraga sõita ei saa, õli läheb üle 100 kraadi ära.

Talv läbi ja salongi enam õliga kütta vaja pole.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Jaanipäeval on ikka vaja sapikaga tegeleda.
Seekord siis karpa puhastus ja vasaku poole väljalaske kollektorite tihendite vahetus. Üks poltidest lahkus koos keermega. Karpast leidsin korraliku koguse peent roostepuru. Kusjuures bensiinifilter on ees ja karpa enda sõel oli ka praktiliselt puhas. Müstika !
Igatahes paremini hakkas mootor käima küll. Pildimaterial lähiajal. Hetkel pole käepärast.
Seekord siis karpa puhastus ja vasaku poole väljalaske kollektorite tihendite vahetus. Üks poltidest lahkus koos keermega. Karpast leidsin korraliku koguse peent roostepuru. Kusjuures bensiinifilter on ees ja karpa enda sõel oli ka praktiliselt puhas. Müstika !
Igatahes paremini hakkas mootor käima küll. Pildimaterial lähiajal. Hetkel pole käepärast.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976


Filter on mul enne bensiinipumpa. Nüüd neid pilte vaadates tuli väga suur tahtmine bensiinipumba membraan üle vaadata.
Äkki olen ma tõesti hoopis uue "eurobensiini" ohver ?
Asja uuritakse.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Bensiinipumba membraanil polnud suurt häda midagi. Hetkel olen veidi nõutu karpast leitud olluse suhtes.
Kõlard vahetasin välja veidi viisakamatw vastu.
Vasaku tiivapealse suunatule vahetasin välja.
Vaadates rattakoobast seestpoolt tundub, et vähemalt esimesed logarid on sapikal kohustuslikud. Tiiva ülemine serv, eriti eest otsast oli märga muda täis. Kusjuures auto pole viimasel ajal sõitnud.
Homme õhtul jätkan töödega, mille oleks juba juunis pidanud ära tegema.
Kõlard vahetasin välja veidi viisakamatw vastu.
Vasaku tiivapealse suunatule vahetasin välja.
Vaadates rattakoobast seestpoolt tundub, et vähemalt esimesed logarid on sapikal kohustuslikud. Tiiva ülemine serv, eriti eest otsast oli märga muda täis. Kusjuures auto pole viimasel ajal sõitnud.
Homme õhtul jätkan töödega, mille oleks juba juunis pidanud ära tegema.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Veega salongi soojendamise projekti võib selleks korraks lõppenuks lugeda. Pumba harjad said otsa ja tõstsin originaal kero peale tagasi.
Kero kütusevoolikud vahetasin välja
Väljalaske torustiku nühkisin puhtaks
kero mootori võtsin lahti, rootori lamellide vahe tegin puhtaks, puksid tegin puhtaks ja õlitasin ära
Esimese hooga sai mootor valet pidi kokku ja hakkas salongist õhku võtma ja pagasnikusse puhuma. Aitas harjade osa keeramine 180 kraadi
Soojenduse lüliti vahetasin välja, kuna vanal oli üks kontakt otsa lõpenud.
Bensiinipumba kontaktid nühkisin läikima.Tänud sapikafännile pumba eest.
Uue bensiinifiltri lisasin enne ahju "karpat"
"karpa" sees oleva sõela puhastasin ära
Solenoidi sisemise osa vahetasin ära, kuna see ei tõmmanud korralikult
solenoidile vedasin eraldi massi
Nõelklapi otsisin kolmest võimalikust kõige parema. Ülejäänud kaks jäid kinni aeg-ajalt
Kui siis lõpuks veel lüliti juures avastasin, et klapi juhe oli vale kontakti alla saanud, hakkas ahi korralikult puhuma.
Kogu seda värki üle käies tekkis vägisi tahtmine vähemalt kütusepumba kontaktidele transistor või relee abiks panna ja küünlale ka otse akult läbi kaitsme ja relee juhe vedada.
Vahepeal jõudsin juba Hiinlaste diisel ahju peale mõtlema hakata, aga hethel jääb vist tellimata.
https://www.ebay.de/itm/2KW-12V-Auto-Di ... SwfEdbqgkq
Kero kütusevoolikud vahetasin välja
Väljalaske torustiku nühkisin puhtaks
kero mootori võtsin lahti, rootori lamellide vahe tegin puhtaks, puksid tegin puhtaks ja õlitasin ära
Esimese hooga sai mootor valet pidi kokku ja hakkas salongist õhku võtma ja pagasnikusse puhuma. Aitas harjade osa keeramine 180 kraadi
Soojenduse lüliti vahetasin välja, kuna vanal oli üks kontakt otsa lõpenud.
Bensiinipumba kontaktid nühkisin läikima.Tänud sapikafännile pumba eest.
Uue bensiinifiltri lisasin enne ahju "karpat"
"karpa" sees oleva sõela puhastasin ära
Solenoidi sisemise osa vahetasin ära, kuna see ei tõmmanud korralikult
solenoidile vedasin eraldi massi
Nõelklapi otsisin kolmest võimalikust kõige parema. Ülejäänud kaks jäid kinni aeg-ajalt
Kui siis lõpuks veel lüliti juures avastasin, et klapi juhe oli vale kontakti alla saanud, hakkas ahi korralikult puhuma.
Kogu seda värki üle käies tekkis vägisi tahtmine vähemalt kütusepumba kontaktidele transistor või relee abiks panna ja küünlale ka otse akult läbi kaitsme ja relee juhe vedada.
Vahepeal jõudsin juba Hiinlaste diisel ahju peale mõtlema hakata, aga hethel jääb vist tellimata.
https://www.ebay.de/itm/2KW-12V-Auto-Di ... SwfEdbqgkq
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Tuleb välja, et maanteesõidul on väga oluline, et ahi võtaks põlemise õhku põhja alt. Üks väike tükk oli paigaldamata jäänud ja kui õhuvõtt pagasiruumist käis, lõpetas ahi kiiruse kasvades sooja puhumise ära.
Peale õhuvõtu põhja alla suunamist töötab tõrgeteta.
Peale õhuvõtu põhja alla suunamist töötab tõrgeteta.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 5 guests