Kütuse tagasivool

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

Kütuse tagasivool

Post by uhmer »

Tere
Küsiks tarkade kaasfoorumlaste käest, et mis teha siis kui originaalis pole ette nähtud kütuse tagasivoolu paaki. Pimedat karpale ette panna vist poleks tark. Peaks ikkagi leiutama mingi tagasivoolu variandi?:(
Zaz 968A 1976a.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by Sapi-Vana »

Saan ma aru, et paned sapikale teise karpa peale?

Nii või teisiti tuleb see tagasivool sul ikka teha. Ma ise panin sealtsamast kohast, kust bena välja imetakse ühe toru asemel kaks. Ühest tõmbab, teise kaudu kaob liig.

Tagasivoolule oleks mõistlik surveklapp peale panna (1,5 atm oleks ilmselt parim). Või siis aretad miski süsteemi põhimõttel "katse-eksitus-eksitus-eksitus-janäeväljatuli".

Räägi projektist lähemalt.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by uhmer »

Panin teise mootori, K133 karpaga. Eelmine mootor oli ilmselt selle vanema tüübi omaga. Pean garaazi läbi otsima, ehk on vana karburaator ka kuskil alles.
Kumb karburaator üldjuhul parem oleks, st probeemivabam?

Projektist lähemalt saad lugeda klubiliste autode alt. ;)
Last edited by uhmer on Tue Jun 30, 2009 9:01 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by Sapi-Vana »

Pakun välja, et K127 on nõks lollikindlam.

...a...aga kõige parem mõte oleks ehk hoopis lammarist võtta 0.9L Fiat Uno karburaator ja investeerida energiat vaheplaadi tegemisse. Ise sain Renault´peale mineva 0.9L Solexi karburaatori ja mootor käib sellega tohutult ühtlasemalt ja paremini. Mul siin tuttavad mehhaanikud aga väidavad kõik ühest suust, et Fiat Uno karburaator oleks veelgi etem variant.

1,6L mootori karburaatorit peale panna enam ei soovita. Saad kindlasti võimsalt käiva masina, aga kütusekulu läheb siis ka juba liitri kanti kilomeetri kohta. Mul tuttav rääkis vastavast kogemusest Kadetti karburaatoriga - Valgast Tõrva (36 km) sai masin umbes 40 liitri bensiiniga.
Last edited by Sapi-Vana on Wed Jul 01, 2009 5:10 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Z@Z
Posts: 202
Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
Location: Võru, Tartu
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by Z@Z »

Selline varinat et viid toru otsa sinna kolmikusse enne bensupumpa kust läheb ette soojenduse juurde toru ja soojenduse torule paned pimeda ette, kõige lihtsam variant mu meelest:D
JOALANA BX
Posts: 92
Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by JOALANA BX »

ära sinna kolmikusse küll tagasi voolu pane.pane karpale tagasivoolule kork ette,siis on sama tööpõhimõte nagu originaal karpal oli.kui sinna kolmikusse paned ,hakkab küte ringlema ja paagist ei tõmba lõpuks kütust enam peale.
Z@Z
Posts: 202
Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
Location: Võru, Tartu
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by Z@Z »

mul pole sapaka bensupumbaga erilisi probleeme olnud, kui pump töötab siis on tal piisavalt suur jõudlus et paagist bentsu juurde tõmmata
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: Kütuse tagasivool

Post by uhmer »

Proovimise jaoks panin hetkel pimeda ette, homme leiutan tagasivoolu paaki külge.

Selle kolmiku pildusin minema kuna talvel nagunii ei plaani sõitma hakata ja soojendussüsteem tundub suht ohtlik asi olevalt.
Last edited by uhmer on Thu Jul 02, 2009 7:15 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests