madis1080 zaz 968m
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Tagant kõik värv läinud ja arvake mis ma sealt leitsin?? rooste augu:@ peab jälle keevitusse viimaB) pole hullu, tahtis selle keevituse eest(krabid,põhjas 5 auku,esipõlle) 700 eeku eest.
Ja täna lisantus märjamaale veel üks sappikas(naaber majase) kere aukudeta:D, ikka 968m, helesinine. homme teeme kasutaja ära.
Ja täna lisantus märjamaale veel üks sappikas(naaber majase) kere aukudeta:D, ikka 968m, helesinine. homme teeme kasutaja ära.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Nii see, et ma siia postitanud pole ei tähenda et zaz pole edasi arenenud:










-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Täna sain sellise tuuning vidina.B)

Samuti sain korralikud rattamutrid, akna liistud,tüübleid ja kaitsmeid.
jettamk sai enndale terve akna

Samuti sain korralikud rattamutrid, akna liistud,tüübleid ja kaitsmeid.
jettamk sai enndale terve akna
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Täna sai käidud Volga kaupsuses ja sealt sain tuttikad esitulede kummid(1988 a tehtud) ja stange nurga.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Ei usu et ma seda autot valmis saan lähmema aasta jooksul. Kuna igal pool on auke.Ja see kes keevitas see keeras ka räige pasa kokku nüüd pean enamus kohad uuesti tegema:@:@ Ja akna all on ka auke , aga noh ei oska neid eest ära võtta(ei julge ka eriti jamada nendega). Ja kuna endal keevitust ei ole siis töö suht nagu seisab.
Suht üle viskas täna.Arvan et oleks pidanud parema tooriku sebima.
Suht üle viskas täna.Arvan et oleks pidanud parema tooriku sebima.
-
- Posts: 28
- Joined: Sun Jul 29, 2007 11:45 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Kui sul ruumid on, siis pole ju hullu, traatkeevituse hinnad algavad kuskil 3k juures, kasutatud saaks ka vähemaga. Klaasid tulevad zazil päris ilusti eest(saab peale ka viisakalt), peab ainult tihendi (vastu plekki)kleepumisest korra lahti mudima, enne kui klaasi eest kangutad.
Selliste projektide tegemisel ongi kõige olulisem mitte närvi kaotada. Olen ise samas situatsioonis olnud, hakkasin ühel ladal karpe vahetama ja lumepalli efekt ainult kasvas... seega asi poolik siiani, kuid areneb jupp haaval. Masendust tekitab aja kulu, rahustada saab end sellega, et jupid palju ei maksa ja kõige tähtsam: õpid asju oma kätega ise tegema. Kokkuvõttes olen ma ise kere tööde tegemisega ennast vägagi palju harinud ja tõesti põen ainult aja pärast, mis sinna kulutatud on.
Selliste projektide tegemisel ongi kõige olulisem mitte närvi kaotada. Olen ise samas situatsioonis olnud, hakkasin ühel ladal karpe vahetama ja lumepalli efekt ainult kasvas... seega asi poolik siiani, kuid areneb jupp haaval. Masendust tekitab aja kulu, rahustada saab end sellega, et jupid palju ei maksa ja kõige tähtsam: õpid asju oma kätega ise tegema. Kokkuvõttes olen ma ise kere tööde tegemisega ennast vägagi palju harinud ja tõesti põen ainult aja pärast, mis sinna kulutatud on.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Aga kas akna eest võtmist peaks alustama nurgast??
-
- Posts: 28
- Joined: Sun Jul 29, 2007 11:45 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Mul sõber teeb enam-vähem samas konditsioonis 968m-i hetkel ja järgmine suvi on tema masin kindlasti värvi all, tegemist küll tema esimese projektiga. Kui lased mingit tööd kellegi juures teha, siis PEAB tööd ise enne kontrollima, kui vastu võtad. Nii liivaprits, keevitamine kui ka värvimine. Kes on teha lasknud, nendest pea pooled on kirunud seda ja teist(nii nt. ei saa ma aru, miks too sm. keevitaja õmblused siukse tatiga üle võõpas:o).
Igatahes edu ja püsivust!
Igatahes edu ja püsivust!
Last edited by kala on Fri Dec 12, 2008 9:10 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Seda ma ka ei tea ja ta T... pea oli seda jama otse roostele ka mäkerdanud.:@ Ja arvan et lõikan sinna ise tükkid valmis ja siis lasen keevitada need paika. Kui nüüd mõelda siis pole midagi roostele ei tohi nii kergest alla vanduda:) ja isegi kui nüüd tuleb halvasti see auto siis saab ju selle iga kell üle uuesti teha;) ja kunagi kui ise keevituse saan siis kisun auto arvatavasti täitsa algosadeks ja teen uuesti mis vaja.
Ja pühapäeval kisun esi silla alt ära siis kevadeks kisun mootori ka maha siis lähem masin küllil ja teen põhja ära. Kurat kuna endal esimeste lubadeni 1 pool aastat veel aega siis tahaks suvel masina värvi alla saada.
Ja endal pole eriti ruumi ka ja pole ka eriti asju millega teha ja kõige hullem on see et raha ka ei ole:(
Aga küsin ka: Kas sapika esisild on 4 poldiga põhja küljes kinni amortide otstest ja rohkem midagi teda kinni ei hoiagi ju peale nende ja piduri voolikute ja roolikarbi??
Ja pühapäeval kisun esi silla alt ära siis kevadeks kisun mootori ka maha siis lähem masin küllil ja teen põhja ära. Kurat kuna endal esimeste lubadeni 1 pool aastat veel aega siis tahaks suvel masina värvi alla saada.
Ja endal pole eriti ruumi ka ja pole ka eriti asju millega teha ja kõige hullem on see et raha ka ei ole:(
Aga küsin ka: Kas sapika esisild on 4 poldiga põhja küljes kinni amortide otstest ja rohkem midagi teda kinni ei hoiagi ju peale nende ja piduri voolikute ja roolikarbi??
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Täna mõtlesin et ei vannu ma midagi alla. Tegin siis nii, pahteldasin 1 karbi ära. Esisilla kiskusin ka alt ära peaaegu. Aga tahan küsida kas roolikarbis on mingi õli sees??
Last edited by madis1080 on Sat Dec 13, 2008 9:47 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
jah on
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
http://nagi.ee/photos/chevy123
Siin on siis kõik pildid mis ma oma sapikast teinud olen.
Aga muidu on mootor maas, aga mitte õnnelikult esimene väntvõllikaelatihend on vist läbi ja bensiin jookseb kartesisse. Peab uue mootori sebima vist, aga sellega aega on.
Siin on siis kõik pildid mis ma oma sapikast teinud olen.
Aga muidu on mootor maas, aga mitte õnnelikult esimene väntvõllikaelatihend on vist läbi ja bensiin jookseb kartesisse. Peab uue mootori sebima vist, aga sellega aega on.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Jess täna läks esiklaas peaaegu lõhki- praod sees. Kuradi peldik on see sapikas ikka.
-
- Posts: 207
- Joined: Mon Jun 04, 2007 12:40 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Sellepärast ei tasu sapikat peldikut kutsuda. Asjadega on ikka nii, et parandad ära ja ikka läheb katki. Mina suutsin täna just paar nädalat tagasi sääreväristaja karteripooled ära lõhkuda. Kuid lõpuks siiski ei ole masin süüdi. Ning vaadakem, kelle poolt see sapikas loodud on.. need insenerid olid arvatavasti juua täis, kui selline autosi kokku pandi.
See selleks, edu!

See selleks, edu!
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, siis mõtled et miks Sa seda ei kasutanud.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
kuidas saab väntvõlli kaela tihend mõjutada seda et bens karteris?:D
Asi ikkagi bensupumbas vast, membraan katki vms...
Asi ikkagi bensupumbas vast, membraan katki vms...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 5 guests