taats zaz 966b 1970
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
taats zaz 966b 1970
minul siis on olemas 966b 1970 aastast körvadega seebikarp.
köva iludus teine, aga natuke katkiki, aga mitte nii ullult et korda ei saakski, kere peaks olema korras välja arvatud siis eesmine osa pöhjast, kus esi sild asetsab(sellega omal ajal kivisse söidetud) , kuik kellelgil midagi juppisi pakkuda sellele andke aga tulla
köva iludus teine, aga natuke katkiki, aga mitte nii ullult et korda ei saakski, kere peaks olema korras välja arvatud siis eesmine osa pöhjast, kus esi sild asetsab(sellega omal ajal kivisse söidetud) , kuik kellelgil midagi juppisi pakkuda sellele andke aga tulla
Last edited by taats on Wed Dec 20, 2006 4:29 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: mul 966b
mul olemas ka 968m, aga ma lasi tüdruku roolis ja arvake ära mis sai?
arvatavasti läeb see lammutamisele nüüd
oh neid naisi küll
arvatavasti läeb see lammutamisele nüüd
oh neid naisi küll
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: mul 966b
Last edited by taats on Wed Dec 20, 2006 4:34 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
:(r.i.p(rust in peace)
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
mis sa si*a pärast nuttad oligi liiga uus (1990) vana on alles (1970) ja see öige iludus
Last edited by taats on Wed Feb 28, 2007 4:38 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
Ükski sapikas pole S***!!!
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
ei
see on lihtsalt väljend
ega ma muidu poleks klubi liikmeks akkanud
sapakas lahe riistapuu
see on lihtsalt väljend
ega ma muidu poleks klubi liikmeks akkanud
sapakas lahe riistapuu
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
kui mul maale minnes seisab meeles et digikas kaasa vötta siis vast on midagi üles panna paar pilti
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
kui nääd piltidel roostet (mida on tegelt üsna pailu) pole vaja nutma akkata, see on veel pindmine, läbi pole roostetand midagid, aga ainuke viga auto juures on nina, selle pöhi on kotrsus aga tundub et kere on korras, kui jala matt ää vötta on pörand puha laineline ja ratta koobas sammamoodi,
isegi vast saab sedasi söitagi, isa kelle oma see oli rääkis et seal ei saa lihtsalt istuda, et rattas akkab koobast hööruma kohe ja kui väga tahta et peaks seda nina pöhja välja vahetama, siis lihtsalt ei saa kedagi körvale vötta, akna tihend tuleks kätte vötta ja ää vahetada, vasak "körva" kroom ja natuke körva esist mölki lihvida, mis tekkis sinna selle tulemusena, et sai lolli (noore) peaga traktorile istutud ja välja tömmatud see garaasist aga jama oli selles et natuke viltu tömbasin seda ja tömbasin masina vastu ukse posti. nutune värk eks.
sai see üldse karaasist välja tömmatud seepärast et ma vaatasi "oh sapakas, issi teeme sellest rallika" ja nüüd siis seisab oma 3 aastat lageda taeva all, enne seda oli sel roostet ime vähe aga nüüd vanadus annab tunda. aga hiljem isa rääkis et vötab ühe sapaka veel, et saaks vennaga koos maal pölda künda, ja sai toodud zaz 968a, mis oli nii läbi et selle kere oli laste poolt nii mölki pekstud et nutt silmas ja rattaid polnd all, niisiiis sai sellelt juppisi ja üle jäänd saatsime vanarauda. hiljem sai toodud zaz 968m, mis oli üsna heas korras. ma mötlesi et nüüd see on , see on see mis saab olema mu esimeseks autuks, millega ma akka söitma linnapääl ja köikjal mujal, aga senikaua kui ma veel noor ja lube pole rallitan sellega pöllal, aga üks päe sai kutsutud väike seltskond, kellele ma näitasi sapika ja oma koostööd rallides, kiirendades ja kündes maad, aga tundub et see sai ka saatuslikuks, esimene kes peale mind rooli istus (tüdruk kes muidu vägaväga vaikne ja tagasi hoidlik, aga see mis ta oli sapaka roolis eee.... oli uskumatu) pidi mitu korda peaaegud kraavi söitma, aga läks önneks , teine kes rooli istus (kah tüdruk, kes oli eelmise öde aga tunduvamalt energilisem) söitis nii et korra pani puu unnikusse, aga önneks midagi halba pole juhtund, aga paar ringi hiljem, kui ta laugest kurvist tuli andis ta natuke liiga pailu kaasi ja tömmas natuke külge ette, ta vöttis rattad otseks kuid nina oli juba suunatud petoonist maja poolele, mina olin talle varem öelnd et ürita pidurdamist vältuda sest ainult esi pidurid töötavad ja vähese nina kaalu töttu neist tarka abi pole ja lisaks siis liigub autu otse edasi, ja nende sönade pärast ei julgend ta ei pidurdada aga teha midagi muud, ta lihtsalt lasi kaasi lahti ja mis juhtus. juhtus see et nur sai rihitud sirgeks 45 kraadise nurga all. pilt mis on ülal olemas on sellest kui üritasin seda nurka paremaks ajada ja sai siutud tross selle kohapealt läbi mis mölkis oli, ja sai tagurdatud, tunne oli lahe, kui süda kurb. sai selle nurga nati paremaks (plekk ei käind enam vastu ratast) aga nüüd siis ta seisab ja on vaid rallitamiseks ja plaan korda teha ei ole enam, siis peaks kusakilt uue nina saama ja onu kelle oma see oli pole lend dokumente kah niiguidnii üles et siis las minna, aga valge musirull on alles ja veneaegsed dokuimendid peaks kah olemas olema (seda rääkis isa) et sellest saab kunagi veel lahe pill:)
isegi vast saab sedasi söitagi, isa kelle oma see oli rääkis et seal ei saa lihtsalt istuda, et rattas akkab koobast hööruma kohe ja kui väga tahta et peaks seda nina pöhja välja vahetama, siis lihtsalt ei saa kedagi körvale vötta, akna tihend tuleks kätte vötta ja ää vahetada, vasak "körva" kroom ja natuke körva esist mölki lihvida, mis tekkis sinna selle tulemusena, et sai lolli (noore) peaga traktorile istutud ja välja tömmatud see garaasist aga jama oli selles et natuke viltu tömbasin seda ja tömbasin masina vastu ukse posti. nutune värk eks.
sai see üldse karaasist välja tömmatud seepärast et ma vaatasi "oh sapakas, issi teeme sellest rallika" ja nüüd siis seisab oma 3 aastat lageda taeva all, enne seda oli sel roostet ime vähe aga nüüd vanadus annab tunda. aga hiljem isa rääkis et vötab ühe sapaka veel, et saaks vennaga koos maal pölda künda, ja sai toodud zaz 968a, mis oli nii läbi et selle kere oli laste poolt nii mölki pekstud et nutt silmas ja rattaid polnd all, niisiiis sai sellelt juppisi ja üle jäänd saatsime vanarauda. hiljem sai toodud zaz 968m, mis oli üsna heas korras. ma mötlesi et nüüd see on , see on see mis saab olema mu esimeseks autuks, millega ma akka söitma linnapääl ja köikjal mujal, aga senikaua kui ma veel noor ja lube pole rallitan sellega pöllal, aga üks päe sai kutsutud väike seltskond, kellele ma näitasi sapika ja oma koostööd rallides, kiirendades ja kündes maad, aga tundub et see sai ka saatuslikuks, esimene kes peale mind rooli istus (tüdruk kes muidu vägaväga vaikne ja tagasi hoidlik, aga see mis ta oli sapaka roolis eee.... oli uskumatu) pidi mitu korda peaaegud kraavi söitma, aga läks önneks , teine kes rooli istus (kah tüdruk, kes oli eelmise öde aga tunduvamalt energilisem) söitis nii et korra pani puu unnikusse, aga önneks midagi halba pole juhtund, aga paar ringi hiljem, kui ta laugest kurvist tuli andis ta natuke liiga pailu kaasi ja tömmas natuke külge ette, ta vöttis rattad otseks kuid nina oli juba suunatud petoonist maja poolele, mina olin talle varem öelnd et ürita pidurdamist vältuda sest ainult esi pidurid töötavad ja vähese nina kaalu töttu neist tarka abi pole ja lisaks siis liigub autu otse edasi, ja nende sönade pärast ei julgend ta ei pidurdada aga teha midagi muud, ta lihtsalt lasi kaasi lahti ja mis juhtus. juhtus see et nur sai rihitud sirgeks 45 kraadise nurga all. pilt mis on ülal olemas on sellest kui üritasin seda nurka paremaks ajada ja sai siutud tross selle kohapealt läbi mis mölkis oli, ja sai tagurdatud, tunne oli lahe, kui süda kurb. sai selle nurga nati paremaks (plekk ei käind enam vastu ratast) aga nüüd siis ta seisab ja on vaid rallitamiseks ja plaan korda teha ei ole enam, siis peaks kusakilt uue nina saama ja onu kelle oma see oli pole lend dokumente kah niiguidnii üles et siis las minna, aga valge musirull on alles ja veneaegsed dokuimendid peaks kah olemas olema (seda rääkis isa) et sellest saab kunagi veel lahe pill:)
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
te ikka valge korda 966 on ilusamad kui need 968m (minu arust kuna endal ka 966). Nendest 968m on mul savi kuna need on suht uued ja moodsamad vanad on ilusamad kõrvadega .Seda ka mitme hobujõuline on see valge.
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
mu valgel täkul ikka 30 hobust
ma tahaks seda väga väga korda teha aga see pögi, see nina alune osa kuni körval istuja tooli alla on kortsus, ei tea kas 968 köhi on sama, peaks kusagist vaatama korraliku sapaka kere ehk
ma tahaks seda väga väga korda teha aga see pögi, see nina alune osa kuni körval istuja tooli alla on kortsus, ei tea kas 968 köhi on sama, peaks kusagist vaatama korraliku sapaka kere ehk
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
Põhi on suht. sama, aint on juhi jalgade juurest erinev, siduri pedaal ju tagurpidi põrandas ja pumpa pole. Soovitan sul need kohad, kus on roostet liivapaberiga üle käia ning siis mingi spray krunt+ suvaline kattevärv peale, siis ei roosteta edasi nii jubedalt. 966 korraliku kere leidmine on juba omaette ooper.
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
loodan et me knagi ei peaks ooperiga tegelema
Last edited by taats on Thu Jan 04, 2007 8:14 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: taats zaz 966b 1970
mul endal ka üks samasugune valge masin 30hj aga ma ei tea kas ees olev 968a iluvõre on originaal.Muidu sama auto mis sinulgi
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest