madis1080 zaz 968m
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
madis1080 zaz 968m
Auto on olnud kogu oma eluea meie pere käes niiet mingit suurt seletamist ei ole. Auto on seisnud 10 aastat gaarazis.Peale seismist enam pidurid ei töödand viga oli lihtne piduri silindrid ei töödanud.Seisma jäi selle pärast et jagaja ei töödanud, tänaseks parandatud. Dokumendid korras,sõitnud 33000 midagi kmi , kollast värvi.
Last edited by madis1080 on Sun Jan 17, 2016 10:40 pm, edited 2 times in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
päris kena...aga omamoodi tuuningut ka lisatud...
esipõll punane, tagatiiva õhuribid hallikad jms
esipõll punane, tagatiiva õhuribid hallikad jms
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
jh järgmine aasta värviv need kohad kollasega üle
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
täna sai vanaisaga Volga kauplusest toodud bensiinpaagikork,aknatõstuk,2 esimest piduri silindrit ja klapikambrikaane tihendeid 2 ja klappisääretihendid
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
a suve alguses sai vahetatud siduri kettas ja väntvõlli kaela tihend
auto nüüd olemas ka carratingus http://www.carrating.ee/car.php?17233
pange ikka 10neid:D
auto nüüd olemas ka carratingus http://www.carrating.ee/car.php?17233
pange ikka 10neid:D
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
sai eile siis esi pidurite klotsid ja silindrid ära vahetatud aga õhutatud ei saanud keegi oskab äkki aidata??


-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
kas sul on vedelik ikka ilusasti sees, õhutuskorgid kõik kinni?
kui pedaaliga pumbad kas õli langes, kas piduri vajutamine muutub raskemaks? seleta veidi kuidas olukord on.
mudu õhutamine käib:kahekesi
üks autos pumpab, siis hõiab piduri põhjas ja teine keerab korraks rattal õhutuskorgi lahti ja nii mitmed korrad järjest(kuni enam õhku ei tule).
ja muidugi õhutamine ikka tagumistest ratastest enne:
1.parem taga, 2.vasak taga, 3.parem esi, 4.vasak esi
muidu ise olen(kui minu jaoks uus auto ja mingi vana vedelik sees) piduritorud(ka silindrid) autodel ka diisliga läbi pesnud, kõigi rataste juurest korgid eest ära ja eest piduripumba juurest diisel sisse ja survega puhtaks.
kui pedaaliga pumbad kas õli langes, kas piduri vajutamine muutub raskemaks? seleta veidi kuidas olukord on.
mudu õhutamine käib:kahekesi
üks autos pumpab, siis hõiab piduri põhjas ja teine keerab korraks rattal õhutuskorgi lahti ja nii mitmed korrad järjest(kuni enam õhku ei tule).
ja muidugi õhutamine ikka tagumistest ratastest enne:
1.parem taga, 2.vasak taga, 3.parem esi, 4.vasak esi
muidu ise olen(kui minu jaoks uus auto ja mingi vana vedelik sees) piduritorud(ka silindrid) autodel ka diisliga läbi pesnud, kõigi rataste juurest korgid eest ära ja eest piduripumba juurest diisel sisse ja survega puhtaks.
Last edited by naljamiiz on Sun Nov 11, 2007 9:41 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
tagu omad töötasid hakkasime esikaid õhutama säks pedaal hästi kergeks õli ei langenud tilkagi:(
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
õhutamiseks on 2 võimalust:
1) vaja läheb kahte inimest. üks istub autos ja pumpab piduripedaali, teine on selili autoall ja hõikab autos istujale PUMPA ja HOIA ALL. Paar-kolm korda tuleb pedaaliga pumbata, siis pedaali all hoida, hõigata autos istujale HOIA ja alt õhutusnippel natukeseks lahti teha. Senikaua kui alt otsast nippel lahti on peab olema piduripedaal alla vajutatud. Kui nippel jälle kinni keeratud tuleb sõbrale PUMPA hõigata. Päris kindlasti kohe ei tohi pedaali üles lasta kui alt nippel lahti on muidu tõmbab alt õhu torustikku ja asja kasu on null. Pumpama ei pea väga kiiresti. Nippli otsa on soovitatav panna väike voolikujupp(aga hädapärast saab ka ilma hakkama) ja teine ots piduriõlipudelisse. Loodusele ja garaazipõrandale tervislikum.
2) Kindlasti on vaja voolikujuppi. üks ots piduriõlipudelisse, kindlasti õli sisse, teine ots nippli otsa, nipplit tuleb lahti keerata ainult natukene. Nüüd võib ise pedaali pumpama ka minna. pedaali vajutades pressitakse õli läbi nippli ja voolikujupi all olevasse pudelisse, pedaali lahti lastes aga võetakse uus õli ülevalt potsikust . Asja võti on see ainult natuke lahti olev nippel ja kindlasti vedeliku all olev vooliku ots. Kui isegi imeb alt midagi pole see õhk vaid piduriõli. Kui nii pool pudelit läbi pumbata on sealt rattast raudselt õhk kadunud ja võib järgmise juurde kolida.
1 pisiasi veel
PSK JA DOT4 PIDURIÕLISID EI TOHI SEGADA, KUI SEGAD HAKKAD RAUDSELT VARSTI MANSETTE VAHETAMA, KÕIKI MANSETTE, KA PEAPUMBA OMI.
sapakates tavaliselt on psk.h
1) vaja läheb kahte inimest. üks istub autos ja pumpab piduripedaali, teine on selili autoall ja hõikab autos istujale PUMPA ja HOIA ALL. Paar-kolm korda tuleb pedaaliga pumbata, siis pedaali all hoida, hõigata autos istujale HOIA ja alt õhutusnippel natukeseks lahti teha. Senikaua kui alt otsast nippel lahti on peab olema piduripedaal alla vajutatud. Kui nippel jälle kinni keeratud tuleb sõbrale PUMPA hõigata. Päris kindlasti kohe ei tohi pedaali üles lasta kui alt nippel lahti on muidu tõmbab alt õhu torustikku ja asja kasu on null. Pumpama ei pea väga kiiresti. Nippli otsa on soovitatav panna väike voolikujupp(aga hädapärast saab ka ilma hakkama) ja teine ots piduriõlipudelisse. Loodusele ja garaazipõrandale tervislikum.
2) Kindlasti on vaja voolikujuppi. üks ots piduriõlipudelisse, kindlasti õli sisse, teine ots nippli otsa, nipplit tuleb lahti keerata ainult natukene. Nüüd võib ise pedaali pumpama ka minna. pedaali vajutades pressitakse õli läbi nippli ja voolikujupi all olevasse pudelisse, pedaali lahti lastes aga võetakse uus õli ülevalt potsikust . Asja võti on see ainult natuke lahti olev nippel ja kindlasti vedeliku all olev vooliku ots. Kui isegi imeb alt midagi pole see õhk vaid piduriõli. Kui nii pool pudelit läbi pumbata on sealt rattast raudselt õhk kadunud ja võib järgmise juurde kolida.
1 pisiasi veel
PSK JA DOT4 PIDURIÕLISID EI TOHI SEGADA, KUI SEGAD HAKKAD RAUDSELT VARSTI MANSETTE VAHETAMA, KÕIKI MANSETTE, KA PEAPUMBA OMI.
sapakates tavaliselt on psk.h
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Nüüd pidurid korras all olid needid ees, samuti on vahetatud on esi tuled.
Last edited by madis1080 on Tue Dec 11, 2007 8:14 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
ole hea kasuta kirjavahemärke!
väga raske mõttest aru saada, ei tohiks vist väga raske olla?
väga raske mõttest aru saada, ei tohiks vist väga raske olla?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Teen siis väikse update.Sapikal on nüüd korras numbri tuled ,vanade metal korpused olid läbi roostetanud. Lisandus veel käsi piduri tross,akna tross.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
pilte siis:
porilapakas

tuled

tagant

tuled põlevana

pilt aptekist

porilapakas

tuled

tagant

tuled põlevana

pilt aptekist


-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985

jama siis et sai jagajast juhtmed maha kistud ja ei oska neid enam tagasi panna.pilt siis sapika tagant vaates
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest