Oleks vaja soetada sapika vedamiseks veokolmnurk. Olen siin mitmetes teemades näinud erinevaid lahendusi. Kas tegemist on isetehtud kaubaga? Kellelgi nägin veel kokkupandavat versiooni. Kas ja mis hinnaga oleks võimalik seda soetad? Või on kellelgi jooniseid, et laseksin ise mõnel metallimehel selle kokku keevitada.
Joonas
Veokolmnurk
-
- Posts: 536
- Joined: Tue Aug 30, 2011 2:21 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Veokolmnurk
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Veokolmnurk
Vaata Metsamehe teemat. Seal ta postitas 2 pilti endatehtud kokkupandavast veokolmnurgast.
http://static3.album.ee/files/1095/48/l ... 9_X371.jpg
http://static3.album.ee/files/1095/48/o ... 7_WXAp.jpg
Tundub hea lahendus. Plaan ka omale selline teha.
Äkki on Metsamehel võimalus ka mõõdud siia kirja panna? Siis endal vähe lihtsam teha.
http://static3.album.ee/files/1095/48/l ... 9_X371.jpg
http://static3.album.ee/files/1095/48/o ... 7_WXAp.jpg
Tundub hea lahendus. Plaan ka omale selline teha.
Äkki on Metsamehel võimalus ka mõõdud siia kirja panna? Siis endal vähe lihtsam teha.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Veokolmnurk
Hetkel on kolmnurk maal, kohe mõõtma ei saa joosta. Aga kui sinna satun, viskan autopeale. Siis saab nii Tartus kui Tallinnas proovida ja oma käega katsuda. Uuesti tehes ilmselt teeks veidi teistmoodi. 968a-l peksab veidi tagavararatta koha mõlki. Nurk ei ole kõige parem. Sapikapoolse kinnituse saaks kah ilmselt kuidagi turvalisemalt lahendada, aga siiamaani on ilma vahejuhtumiteta vastu pidanud.
Selle pildi peal on minu garaazis valminud esimene sapikaveo kolmnurk. Sai tugevam, aga suurimaks puuduseks oli, et pagasnikusse ei mahtunud. Ainult salongi sisse või katusele.
Selle pildi peal on minu garaazis valminud esimene sapikaveo kolmnurk. Sai tugevam, aga suurimaks puuduseks oli, et pagasnikusse ei mahtunud. Ainult salongi sisse või katusele.
-
- Posts: 3
- Joined: Tue Aug 25, 2015 8:44 pm
- Maakond: Läänemaa
- Contact:
Re: Veokolmnurk
tervist kas tohib sellise omavalmistatud veokonksuga vedada kah v ? Politseli pole mingit kobinat ?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Veokolmnurk
Siiamaani pole keegi veel käsi väänama tulnud. Liiklusseaduse järgi on ainuke nõue jäigale ühenduslülile, et ei tohi olla pikem, kui 5 meetrit. Lisaks peab veel kehtima liikluskindlustus ja pukseerimisel on max lubatud kiirus 50 km/h. Ülevaatuse kohta arvab keegi vandeadvokaat Maano Saareväli, et seda pole vaja.
http://www.vastused.ee/loe/oigus/liiklu ... uliga.html
http://www.vastused.ee/loe/oigus/liiklu ... uliga.html
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Veokolmnurk
Mina olen saanud kviitungi selle eest, et sõitsin üle 50 km/h tunnis. Kolmnurga kohta ei olnud midagi neil öelda.
Autol oli nii kindlustus kui ülevaatus.
Autol oli nii kindlustus kui ülevaatus.
-
- Posts: 536
- Joined: Tue Aug 30, 2011 2:21 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: Veokolmnurk
Kas kellelgi oleks seda veokolmnurka Tallinnas laenata. Vaja sapikas punktist a punkti b viia. Võtaks kohe mõõdud ka ja laseks endalegi teha.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
- Posts: 7
- Joined: Tue Oct 29, 2013 6:51 pm
- Maakond: Jõgevamaa
- Contact:
Re: Veokolmnurk
Tere,
Olen siin värske mees ja mõtlesin, et kirjutan ka tarkadele meestele midagi.
Tegin ka oma sapperile jäiga ühenduse.
Käisin kohalikus metallipoes ja ostsin sealt ühtteist kokku.
Nelikanttoru 25*50*2 - oleks võinud olla 3mm.
Leht 4 mm
Ühesõnaga, üritasin seda Metsamehe jäika ehitada, no 3 osaline, saab lahti võtta ja uhke värk.
Aga asi hakkas teatud kohast läbi painduma. Tegin ta 2 osaliseks. Nüüd paar nädalat tagasi sai 133km ühte sapperit veetud, siin kodukandis ka natuke neid ühest kohast teise veetud.
Põhiline värk siis vedamisel - kindlustus sapakal(kui keegi tagant sisse sõidab, oled kannataja), kiirus kindlasti 50km/h( kui oled ees kerge autoga, siis see sapakas tahab lihtsalt sind edasi lükata inertsjõuga), kindlasti ohukolmnurk(kuna sa seal 50km/h kiirusega teepeal koperdad, siis tagant tulija saab aru, et mingi äss veab enda masinast kuhugi ja ei sõida sul tagumist osa sodiks). Kindlasti eespool mainitud alla 5meetri ühendus. See võiks olla minimaalne, kuna kui väga pikk lüli vahel on, tekib keeramisega raskusi, kuna pöörderaadius muutub meeletult. Kõige tähtsam - hea ühenduslüli, ehk veokolmnurk. Kui ise ehitada ei oska, lase kellegil teisel ehitada.
Aaa, ja veel, masin mida vedama hakkad peab olema ikka tehniliselt niipalju korras, et ta veereks normaalselt - kummid korras, rooli mehhanismil ei oleks midagi viga, muidu ei hakka rattad taga keerama. Sapakal õnneks rool lukku ei lähe, aga uuematel autodel võib minna.
Kui kellegil huvi, milline see lõpptulemus sai, siis võin pildi ka panna. ja kui isu tekib trükkida, siis võin isegi enda 966/968 ülemineku masinast natuke rääkida, mida minu teada eestis ainult 2tk on.
Olen siin värske mees ja mõtlesin, et kirjutan ka tarkadele meestele midagi.
Tegin ka oma sapperile jäiga ühenduse.
Käisin kohalikus metallipoes ja ostsin sealt ühtteist kokku.
Nelikanttoru 25*50*2 - oleks võinud olla 3mm.
Leht 4 mm
Ühesõnaga, üritasin seda Metsamehe jäika ehitada, no 3 osaline, saab lahti võtta ja uhke värk.
Aga asi hakkas teatud kohast läbi painduma. Tegin ta 2 osaliseks. Nüüd paar nädalat tagasi sai 133km ühte sapperit veetud, siin kodukandis ka natuke neid ühest kohast teise veetud.
Põhiline värk siis vedamisel - kindlustus sapakal(kui keegi tagant sisse sõidab, oled kannataja), kiirus kindlasti 50km/h( kui oled ees kerge autoga, siis see sapakas tahab lihtsalt sind edasi lükata inertsjõuga), kindlasti ohukolmnurk(kuna sa seal 50km/h kiirusega teepeal koperdad, siis tagant tulija saab aru, et mingi äss veab enda masinast kuhugi ja ei sõida sul tagumist osa sodiks). Kindlasti eespool mainitud alla 5meetri ühendus. See võiks olla minimaalne, kuna kui väga pikk lüli vahel on, tekib keeramisega raskusi, kuna pöörderaadius muutub meeletult. Kõige tähtsam - hea ühenduslüli, ehk veokolmnurk. Kui ise ehitada ei oska, lase kellegil teisel ehitada.
Aaa, ja veel, masin mida vedama hakkad peab olema ikka tehniliselt niipalju korras, et ta veereks normaalselt - kummid korras, rooli mehhanismil ei oleks midagi viga, muidu ei hakka rattad taga keerama. Sapakal õnneks rool lukku ei lähe, aga uuematel autodel võib minna.
Kui kellegil huvi, milline see lõpptulemus sai, siis võin pildi ka panna. ja kui isu tekib trükkida, siis võin isegi enda 966/968 ülemineku masinast natuke rääkida, mida minu teada eestis ainult 2tk on.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests