zajets, Zaz 968M roheline.
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Nonii, uuendaks siis väheke infot.
Peale mootori kokkulappimist, ja sõitmist u 35km on esimeses ja kolmandas silindris surve u 5.
Kuna nagunii tuleb talv peale siis jääb auto seisma. Talvine remont.
Hetkel mootor maas, osaliselt lahti võetud.
Plaanis siis ka mootori plekid korda teha (ära värvida).
Mõned pildid mootori maha võtmisest:
Mootor:
Nagu näha on ka sapikast kasu kui ta lihtsalt seisab:
Peale mootori kokkulappimist, ja sõitmist u 35km on esimeses ja kolmandas silindris surve u 5.
Kuna nagunii tuleb talv peale siis jääb auto seisma. Talvine remont.
Hetkel mootor maas, osaliselt lahti võetud.
Plaanis siis ka mootori plekid korda teha (ära värvida).
Mõned pildid mootori maha võtmisest:
Mootor:
Nagu näha on ka sapikast kasu kui ta lihtsalt seisab:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Nii, eile sai käidud Ahti juures. Mootor juppideks võetud, raamsaaled vahetatud.
Tänud Ahti, ilma sinuta poleks seda juhtunud.
Mootri plokk ja muud detailid said tööjuurde kaasa võetud ja natukene neid puhastatud:
Tänud Ahti, ilma sinuta poleks seda juhtunud.
Mootri plokk ja muud detailid said tööjuurde kaasa võetud ja natukene neid puhastatud:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Veikko tihendikomplekt oli puudustega ja siinkohal "proof", et minu oma sisaldas rohkem asju. Komplekt siis eelmise mootori jagu.
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Ja jällegi on palju aega mööda läinud.
Vahepeal sain teada, et uued tagumised vedrud volga poes maksavad 95euri 2tk.
Netist saab neid 100euri 2tk.
Kaks nädalat tagasi sai sipelga juures mootor peale pandud.
Pärast seda sai sapikas veetud sõbra garaazi ette, kus lõpetasin elektri juhtmete ühendamise.
Algul sapikas hästi koostööd teha ei tahtnud. Karpa jamas, uputas üle jne.
Lõpuks ta andis alla ja hakkas koostööd tegema . Mõned päevad sai sellega sõidetud.
Üks päev sai avastatud et otsa kaas laseb õli läbi.
Tuleb uus tihend/silikoon panna.
Täna hommikul hakkasin sõitma Jürisse.
Tartu mnt jõudes tuli mootorisse kolin sisse.
Auto sai seisma jäetud, ja see teekond lõppes nööriotsas.
Jürisse jõudes sai esimese asjana ülekontrollitud klapivahed jne. Kõik korras.
Kuna tundus, et see kolin tuli mootori alumisest otsast sai karterikaas maha võetud.
Mootorit vändast keeramisel sai avastatud, et teise silindri/kepsu saalel lõtk sees.
fu.k fu.k fu.k.
Täna rohkem ei jõudnud asja edasi uurida.
Eks kolmapäeval/neljapäeval saab edasi uurida põhjuseid jne.
Päeva lõpp:
Vahepeal sain teada, et uued tagumised vedrud volga poes maksavad 95euri 2tk.
Netist saab neid 100euri 2tk.
Kaks nädalat tagasi sai sipelga juures mootor peale pandud.
Pärast seda sai sapikas veetud sõbra garaazi ette, kus lõpetasin elektri juhtmete ühendamise.
Algul sapikas hästi koostööd teha ei tahtnud. Karpa jamas, uputas üle jne.
Lõpuks ta andis alla ja hakkas koostööd tegema . Mõned päevad sai sellega sõidetud.
Üks päev sai avastatud et otsa kaas laseb õli läbi.
Tuleb uus tihend/silikoon panna.
Täna hommikul hakkasin sõitma Jürisse.
Tartu mnt jõudes tuli mootorisse kolin sisse.
Auto sai seisma jäetud, ja see teekond lõppes nööriotsas.
Jürisse jõudes sai esimese asjana ülekontrollitud klapivahed jne. Kõik korras.
Kuna tundus, et see kolin tuli mootori alumisest otsast sai karterikaas maha võetud.
Mootorit vändast keeramisel sai avastatud, et teise silindri/kepsu saalel lõtk sees.
fu.k fu.k fu.k.
Täna rohkem ei jõudnud asja edasi uurida.
Eks kolmapäeval/neljapäeval saab edasi uurida põhjuseid jne.
Päeva lõpp:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Ilus algus asjale. Kas kepsu poldid olid ikka kinni?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Tundub jah kepsu poltide otsas olevate mutrite süü olevat, seal ju osadel stoppermutrid ka ees(mõnel mudelil splindiga kroonmutrid, nagu minu mootoril). Ju siis keerasid mutrid ennast mootori töö ajal paokile ja oligi kolks sees. Vaevalt, et saale nii ringi tõmmanud on, et loksu sisse kulutas. Asja annab ehk veel päästa palju vaeva nägid küll ära, et nüüd selle taha asi seisma ei jääks, kontrolli väntvõlli pind ja kepsusaaled üle, kui ilusad, siis mutrid õige pinguga kinni ja stopperid/splindid ette, et enam lahti ei kruviks
Edu ja kannatust remontimisel!
Edu ja kannatust remontimisel!
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Kui mutrid lahti ja lõtk sees siis ilmselt ikkagi saale ka ringi käinud. Paraku.
Alles siin läks üks vänt samamoodi rikki ringikäinud saalega.
Aga eks kui lahti võtta siis näeb.
Alles siin läks üks vänt samamoodi rikki ringikäinud saalega.
Aga eks kui lahti võtta siis näeb.
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Homme saan teada. vähemalt loodan.sipelgas wrote:Ilus algus asjale. Kas kepsu poldid olid ikka kinni?
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
See hääl tuli mul ikkagi natukene hiljem Aga nüüd tean milline hääl see on.Ma pakun et kaaskannataja zajets teab täpselt seda heli mis kohe peale starti kostma hakkas. Edasi tuli juba pikutamine muru peal. Saadanas oli kepsu alumise otsa juba jõudnud lapikuks peksta. Ühel kepsul mutrid lahti....
Kahjuks või siis õnneks olid poldid kinni. Aga saaled ja väntvõll ikka hullus seisus.zajets wrote:Homme saan teada. vähemalt loodan.sipelgas wrote:Ilus algus asjale. Kas kepsu poldid olid ikka kinni?
Nüüd jääb küsimus et millest see jama. Poldid olid ikka väga kõvasti kinni.
Võtsin täna mootori maha. Muidugi läks ka siduri töösilindrisse minev toru katki, mida ma juba eelmine kord kartsin katki teha
Peale saalede nägemist tuli selline masendus peale, et hakkasin muruniidukit remontima
Eks tuleb mootor jälle pulkateks teha ja väntvõll lihvimisse saata.
Saaled :
Niisam:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Kas sa monteerimise käigus õlikanalid puhastasid ära ja saalede ning väntvõlli vahele näpuga värsket õli panid ennem kinni keeramist? Või olid sul remontmõõdus saaled? Mingi jama seal pidi olema, miks ta nii kinni tõmbas...
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Kõige huvitavam on see, et täpselt sama asi juhtis veidi aega tagasi ühel teisel klubilisel.
Aga esimesena kahtlustaks õlituse probleemi. Samas 2. silindri kepsusaale õlitus on ühe kanali peal koos 3. slindri kepsu ja keskmise raamsaalega. Õlikanalid muidugi üle vaadata.
Ja kepsu kaaned ei läinud omavahel vahetusse või teistpidi külge? Saale ilmselt vales mõõdus olla ei saanud.
Aga esimesena kahtlustaks õlituse probleemi. Samas 2. silindri kepsusaale õlitus on ühe kanali peal koos 3. slindri kepsu ja keskmise raamsaalega. Õlikanalid muidugi üle vaadata.
Ja kepsu kaaned ei läinud omavahel vahetusse või teistpidi külge? Saale ilmselt vales mõõdus olla ei saanud.
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Kepsukaaned ei läinud 100% valesti. Eile ma muidugi votsin ainult selle ühe lahti.sipelgas wrote:Kõige huvitavam on see, et täpselt sama asi juhtis veidi aega tagasi ühel teisel klubilisel.
Aga esimesena kahtlustaks õlituse probleemi. Samas 2. silindri kepsusaale õlitus on ühe kanali peal koos 3. slindri kepsu ja keskmise raamsaalega. Õlikanalid muidugi üle vaadata.
Ja kepsu kaaned ei läinud omavahel vahetusse või teistpidi külge? Saale ilmselt vales mõõdus olla ei saanud.
Eks kui teised ka lahti votan siis näeb mis nägu need on.
Voib ka nii olla et teised said ka kannatada. Ainult et mitte nii hullusti.
Aga kas see teine klubiline sai pohjuse teada?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Paraku ei tea kas sai.zajets wrote: Aga kas see teine klubiline sai pohjuse teada?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: zajets, Zaz 968M roheline.
Pildi järgi polnud sellel saalel kindlasti õlitust - miks peaks lambist saale kinni tõmbama? Eks ta kuumenes sul üle vähese õlituse või selle puudumise tõttu, laager sulas ja tekkis lõtk, seejärel hakkas keps juba korralikult peksma ja sealt see kolin. Väntvõll lihvimisse, remont saaled sisse ja kindlasti järgmine kord kokku pannes sõrmega õli saalede ja vända peale, ennem kui kaaned tagasi paned ja kinni keerad.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests