

Lisaks mootorile tahaks ka salongi edasi ehitada, tagumise soojendusagregaadi valmis teha ja järele proovida. Suveks peab muidugi lisama kas või kraani ja teise radika mootoriruumi, et palavus sisse ei kandu vaid ikka välisõhku läheb.
Jama, alati on see nii, et argipäevadel ilm supper ilus ja nv külmad, tuulised ja kõledad :p no kui päike paistab ja linnud laulavad siis teen külmast hoolimata midagi(panen el. puhuri kõrvale undama)tuust wrote:http://emhi.ee/?ide=19
Oleneb mis kupatuse hinnaks kujunebsipelgas wrote:Tahad sa tervet komplekti või ainult nõela? ...
Sul EDIS olemas? Ma siin hakkasin vaatama ja tundub, et hetkel kõige lihtsam ja kiirem variant on panna ka EDIS peale.pooltelg4 wrote:Homme plaan hakata jagaja korpust modifitseerima. Sapika jagaja korpus tuleb siis jalapealt maha lõigata ja selle jala külge tuleb istutada mazda 323 jagaja korpus. Miks? Sest mazda jagaja sisu ei mahu kahjuks sapika omasse ära, liiga pisike ruum seal. Esialgu teen jagajakaanega süsteemi. Hiljem poogin mazda ajule külge EDIS-4 süsteemi, kus kaob jagajakaas ja rootor, selle asemele tuleb jagajale lihtne plekk-kaas. Juurde tuleb üks elektronplokk, mis jagab süüteimpulsid kahe pisikese süütepooli vahel ära ja asja töökindlus peaks paranema(kuna kaob jagajakaane sädevahemik). Süütepoolidel on kummalgi kaks väljaviiku.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest