Teine mootor sapikale!
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
Teine mootor sapikale!
Niisiis uuriks kas keegi on kokku puutunud või näinud mingi teise isendi mooorit sapakal, et küsiks just mis mootor istub ja kuidas on lahendatud käigukasti ja mootorivahelised sõlmed jne,
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Liigutasin paremasse kohta.
Aga esimese hooga meenub kasutaja madis1080, kes ühele oma masinatest paigaldas Lada mootori.
Aga esimese hooga meenub kasutaja madis1080, kes ühele oma masinatest paigaldas Lada mootori.
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Lada mootorit olen kuulnud küll, mõtlen midagi muud ka ehk pandud, aga kui kellegil infot lada vaheplaadi vastu siis võib pakkuda
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Kunagi rääkis üks tegelane, et olevat omalaajal kas Kadett D v. C(ei mäletanud kumba) mootori 40 hj kasti otsa pannud sapakale ning vaheplaati polevat vaja olnudki.
Kui vaheplaat teha siis vast mootorite valik väga suur. Nt. mitsubishi 1.3 ja 1.2 mootorit on pandud täitsa edukalt sapikale.
Kui vaheplaat teha siis vast mootorite valik väga suur. Nt. mitsubishi 1.3 ja 1.2 mootorit on pandud täitsa edukalt sapikale.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Muhuklubist tasub ka otsida kuna seal nii mõnigi auto teise mootoriga. Sarnasusi sapikaga ikka on. Ja venekeelsed saidid on muidugi kõige väärtuslikumad.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Ja üks vanem teema lugemiseks: viewtopic.php?f=9&t=534#p4290
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
tänud , sain vähe targemaks, mõtlsingi et kas midagi soiks otse ka sapika kastile otse, tisest teemast lugesin et kadeti on ehk, pean uurima, aga ise mõtlesin ja plaanisin midagi golfilt, äkki 1,6 või midagi sellist, kellegil sellisega pole kokkupuudet? samas olen huvitatud vaheplaatidest, kellegil on mida ei kasuta või selle kohast infot kes nendega tegelenud on
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Link automoto foorumisse kus üks postitus samal teemal.
zazi kasti otsa annab istutada Ascona/kadett B 1,2 mootori.
Ladaka mootoreid on sinna topitud küll,aga opeli oma ikka vähe parem.
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Mõtlesin golfi 1.6 karpat, vaheplaadi kuskil laskma teha, eks näis, prjekt võtab kõvasti aega kuna olen kodus harva
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
jäärajal sõidab siinkandis 1.8 volakari mootoriga sapakas + sõbral on lada mootor peal + ühekorra käis mingi audimootoriga sapper ka paar korda rajal.Andri wrote:Mõtlesin golfi 1.6 karpat, vaheplaadi kuskil laskma teha, eks näis, prjekt võtab kõvasti aega kuna olen kodus harva
lada mootorit ei ole raske peale aretada, vaheplaate leiab kui otsida. Sapaka käimar toimib ilusti teise mootoriga.
-
- Posts: 16
- Joined: Sat Jan 12, 2013 7:06 pm
- Maakond: Tartumaa
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Aga mulle pakub ikkagi huvi, kuidas ARK sellesse suhtub.Dokumentidesse tuleb jah uuendus ja pidureid Lada 1.2 mootori puhul ka puutuma ei pea? Kuidas nad suhtuvad uutesse mootorikinnitustesse, kas kontrollivad pingsalt neid ka?
Palju küsimusi, lihtsam oleks vist kohe Ark'i minna ja küsida aga ehk oskab keegi siin informeerida mind
Palju küsimusi, lihtsam oleks vist kohe Ark'i minna ja küsida aga ehk oskab keegi siin informeerida mind

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Kui sa tahad seda ARK-is ära registreerida siis on sul ainus võimalus minna sinna jutule. Iga ümberehitus on eraldiseisev asi. Üldiselt on määratud reeglid ümberehituseks aga täpselt saad kõike teada just ARK-ist. Peavalu on see igaljuhul ja kindlasti väga piiratud võimalustega.
http://www.mnt.ee/index.php?id=10622
Alusta sellest, et vaata kas paigaldatav mootor vastab järgmistele nõuetele (eriti just massi poolest).
http://www.mnt.ee/index.php?id=10622
Alusta sellest, et vaata kas paigaldatav mootor vastab järgmistele nõuetele (eriti just massi poolest).
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja
massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ettenähtule. Erandina, kui valmistaja
ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu
mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras
paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja
massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtust.
-
- Posts: 16
- Joined: Sat Jan 12, 2013 7:06 pm
- Maakond: Tartumaa
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Uurisin asja ja see max. 30% jõu kasv on punkt, mis paneb uuele mootorile piirid.Tänavalegaselt siis.Ehk max võimsus tohib olla 40kW, mis välistab ka mistahes Vaz'i mootori.Tehno spetsialist ütles et aasta-poolteist tagasi registreeriti Tartus üks ZaZ 968, mille jõuallikaks oli 40kW Mitsubishi Lanceri 1.2L mootor.Mitsubishi Colt veel sama mootoriga.Uurisin ka summuti kohta, tuleb ju seegi uue mootori puhul uus/ümber ehitada.Samas seadus keelab ümberehitused summutile.Aga ütles et kui gaasid ja müratase paigas, siis ei tohiks probleeme olla.
Lihtsalt infoks siis
Lihtsalt infoks siis

-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Antud Mitsubishi mootor läks Jossu mummulise sapika peale. Õnnestus legaalselt mootorivahetus teha, sest tal oli passi märgitud endine mootor 31 kw, 30 korral ei olevat võimalik olnud. Samas see mitsubishi 40 kw mootor lammutab juba sapika sidurit ja kasti väga jõudsalt nii et pigem tuleks mõelda alternatiivse käigukasti peale. Vene foorumitest olen lugenud midagi Renault 21 kasti sobitamisest, mis viimati teemat lugedes oli veel pooleli.luups wrote:Uurisin asja ja see max. 30% jõu kasv on punkt, mis paneb uuele mootorile piirid.Tänavalegaselt siis.Ehk max võimsus tohib olla 40kW, mis välistab ka mistahes Vaz'i mootori.Tehno spetsialist ütles et aasta-poolteist tagasi registreeriti Tartus üks ZaZ 968, mille jõuallikaks oli 40kW Mitsubishi Lanceri 1.2L mootor.Mitsubishi Colt veel sama mootoriga.Uurisin ka summuti kohta, tuleb ju seegi uue mootori puhul uus/ümber ehitada.Samas seadus keelab ümberehitused summutile.Aga ütles et kui gaasid ja müratase paigas, siis ei tohiks probleeme olla.
Lihtsalt infoks siis
-
- Posts: 16
- Joined: Sat Jan 12, 2013 7:06 pm
- Maakond: Tartumaa
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Hmm, aga ehk oligi kast juba küllalt küpse vms? Sest see 40kW on vähe veel, arvestades et siin Vaz ja Volkswageni ja Audi mootoreid vahele pandud.
Ehk et korraliku kasti korral peaks nii väikse võimsuse kasvu ikka vastu pidama ju?
Kas saaksid linki jagada vene foorumi teemale?
Ehk et korraliku kasti korral peaks nii väikse võimsuse kasvu ikka vastu pidama ju?
Kas saaksid linki jagada vene foorumi teemale?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest