tegin uue teema, sest vana läks juba liiga pikaks. mootori sain siis käima, nüüd aga on ees järgmised probleemid:
esiteks: tundub, et genekas ei lae absull või siis väga nõrgalt, sest kui tuled sisse lülitan, kisub kohe pöörded täiesti alla. soojendusega tahtis täiesti välja surra. geneka juurest kostis sellist imelikku häält ka, kuigi ma ei tea võibolla on see normaalne.
teiseks: elektriskeemi peal (http://www.sapikaklubi.org/readarticle. ... icle_id=11) see releede regulaator nr 39 teeb jube imelikku häält. see on vist ka kuidagi genekaga seotud ning võibolla see tekitabki esimese probleemi. tundub, et karp on uus ja hiljuti välja vahetatud, kuid süüdet sisse lülitades hakkab sellist vinguvat sisisevat häält tegema. mulle on täiesti arusaamatu kuidas üks relee saab üldse mingit häält teha.
ehk keegi oskab jälle aidata
meelis
genekas...
-
- Posts: 101
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
- Contact:
genekas...
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: genekas...
Eelmise teema lõpus oli kirjas et käivitamiseks olid krokud abiks. Masinal oma aku on mingi viimane rape või? Kas sul testrit on ? Vanad akud surevad vahest nii et mõne purgi plaadid lähevad omavahel kokku ja edasi võid juba ette kujutada kui vaffa genekal 10 voldist akut laadida on. Veel hullem kui juba paar purki lühises on. Igatahes selline üritus võib ka kõige uuemal genekal labad laiali lüüa. muidu peaks genekas üks vaiksemaid tükke sapaka mootori juures olema. Siiamaani(veits üle 10 aasta juba ) olen mina sapikapidamise käigus laadimise muredest õnneks pääsenud ja tänu sellele ei oma ka täit ettekujutust mismoodi see seal lahendatud on. Igal juhul on tegemist vahelduvvoolu generaatoriga mis selleks et voolu andma hakkaks vajab ergutust. Tõenäoliselt käib õige pinge saamine nii et genekat aetakse ringi, mida kiiremini aetakse seda rohkem tuleb väljundklemmidelt pinget. Pinge kasvab hetkeni kui relee regulaatori mähisest käib piisavalt suur vool läbi et see kontaktid laiali tõmbaks ja sellega genega ergutamise ära lõpetaks, kui aga ergutusvool kaob laseb relee regulaator ergutuse klemmid jälle kokku ja gene hakkab voolu andma kuni järgmise ergutuse katkestamiseni. Sellega hoitaksegi pinge täpselt 13 koma mingi voldi peal.
Kui releeregulaator juba siis laulab kui mootor ei käigi siis midagi head sealt küll oodata ei ole. Kopsiku nr 36 sees on dioodid mis vahelduvvoolu ära alaldavad niiet + ja - tekiks. vaata äkki on mõni dioodidest lühises
Kui releeregulaator juba siis laulab kui mootor ei käigi siis midagi head sealt küll oodata ei ole. Kopsiku nr 36 sees on dioodid mis vahelduvvoolu ära alaldavad niiet + ja - tekiks. vaata äkki on mõni dioodidest lühises
-
- Posts: 101
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
- Contact:
RE: genekas...
selge pilt. paari päeva jooksul peaksin muidu uue aku ka kätte saama. tänan
meelis
meelis
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
-
- Posts: 93
- Joined: Mon Dec 04, 2006 7:21 pm
- Contact:
RE: genekas...
Aga vaata ,et rihm lõtv pole! Endal on preagu veel pingutamata jahutus langeb Generaator ei lae ka hästi tuled see on peaaegu miinustes :S
[b]Ao Vaida
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
-
- Posts: 93
- Joined: Mon Dec 04, 2006 7:21 pm
- Contact:
RE: genekas...
Aga muidu töötab kui gaasipeedali rohkem latrad ja tuled ja värgid kustus siis lausa 10 amp
[b]Ao Vaida
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest