Kas kellelgi on infot kuidas reguleerida pildil olevat varrast? Põhimõttest saan täiesti aru aga mis hetkel täpselt avamine/sulgemine toimuma peab. Muidugi võib ka muud reguleerimisjuttu siia panna.
NB! Istun hetkel sapika akult töötava inverteri abil EDGE kiirusega netis Põlvamaa metsas seega ei kannata väga kõike foorumit ja interneti läbi otsida. Raamatud ka kodus.
K-127 reguleerimine
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: K-127 reguleerimine
Nii on see varras minu karpal, ja tundub, et sellel on tehaseseadistus. Ühesõnaga, klapp ühendab segusiibri suletud asendis ujukiruumi välisõhuga(selle toruga) ja segusiibri avatud(vahepealsed asendid ja täiesti avatud) asendis otse sisselaske õhulõõriga. See väldib kuumalt käivitamise ajal "täis tõmbamist" ja väldib seega halba käivitumist. Reguleerida seda pole eriti vaja, oluline on lihtsalt, et kui sul mootor seisab: on segusiiber kinni, gaasipedaal vabastatud, siis sealt peenemast torust, mis läheb õhupuhastisse, sisse puhudes peab õhk vabalt liikuma.
Aga kui segusiiber juba natuke avada(Gaasi anda) siis peab torusse puhudes tihedaks minema, ja lõpuks veel rohkem gaasi andes, puhumine veel raskemaks minema. Nii ta töötabki.
Loodan et saad korda. Panen ka teiselpool olevate varraste pildid:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests