Rooste

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Rooste

Post by Nongrata »

Kuidas sellise asjaga käituda? Kas tükk välja lõigata ja lapp peale keevitada või augu servadelt viiliga rooste ära ja siis pahtliga kinni (klaaskiudpahtliga)? Kui terve tiib üle värvida, kas siis tuleb kogu värv maha võtta või piisab vana karestamisest? Kust hea hinnaga värvi saab ja palju umbes kulu on?
Image
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
Posts: 198
Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: Rooste

Post by sapikafänn »

Osta üks abrasiivkäsn, mis käib ketaslõikuri otsa. Sellega saad pinna ilusti aukude ümbert puhtaks. Tõenäoliselt tuleb neid augukesi veel nähtavale. Siis lõikad tüki välja ja keevitad ikka uue pleki sinna asemele. See ainult klaaskiudpahtliga kinni mätsimine on enda petmine. Mõne aja pärast on mullid üleval ja rooste väljas.
Enne värvimist eemalda lahtine värv. Kui vana värv ilusti kinni ja aluspind korras, siis piisab ainult matistamisest. Need kohad, mis metallini haljaks lihvisid, tuleb ennem kruntida.
Värvi kulu sõltub värvijast ja püstolist(u. 150-170grammi). Osad värvijad hajutavad pool külge kaasa kui esitiiba värvivad. Värvi kulust tähtsam on hoopis õige tooni kokku segamine. See pole vana masina(värvi) puhul lihtne.
Last edited by sapikafänn on Thu Dec 01, 2016 7:38 am, edited 1 time in total.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Rooste

Post by Nongrata »

Kuidas õige järjekord on? Uus plekk, happekrunt, täitekrunt, värv- nii?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests