Autoorienteerumine "Seigeldes oma esivanemate radadel"

Siia kõik muu, mis mujale teemadesse ei sobi.
Post Reply
Taitz
Posts: 2
Joined: Tue Jul 17, 2012 2:37 pm
Maakond: Läänemaa
Contact:

Autoorienteerumine "Seigeldes oma esivanemate radadel"

Post by Taitz »

AUTOORIENTEERUMINE
„SEIGELDES ESIVANEMATE RADADEL“
21. juulil 2012.a., Läänemaal
1. Programm
Reedel, 13. juulil avaldatakse võistlusjuhend,
Esmaspäeval, 16. juulil algab registreerimine.
Reedel, 20. juulil lõpeb eelregistreerimine
Laupäeval, 21. juulil:
8.00-09.30 Registreerimine, tehniline kontroll
9.45 Eelinfo, koosolek
10.00 Esimese auto start

2. Aeg ja Koht
2.1.Võistlus toimub laupäeval, 21. juulil 2012.a. Läänemaal üldiseks liikluseks avatud teedel.
2.2. Võistluskeskus ja Ametlik Teadetahvel asuvad Oru Vallavalitsuses.
2.3. Info võistluse kohta:
tel. 56752508 Tajo Truuver

3. Korraldajad
3.1. Võistluse korraldaja on Nigula Auto- ja Motoklubi MTÜ.
3.2. Võistluse direktor Tajo Truuver
3.3. Trass Veiko Lemberg
3.4. Tulemused Kairi Heilu
3.5. Sekretär Kairi Heilu


4. Määrang
4.1. Võistlus viiakse läbi käesoleva juhendi ja Autororienteerumise Võistlusmääruse järgi.

5. Võistluse kirjeldus
5.1. Võistlus koosneb ühest etapist – joonorienteerumisest.
5.2. Võistluse põhidokumentideks on rajakaardid ja kontroll-lehed.
5.3. Stardijärjekorra määrab korraldaja, avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil.
5.4. Stardiintervall 1 ...5 minutit sõltuvalt osalejate arvust.
5.5. Start võistluskeskuse parklas SF tähise juurest, töötava mootoriga.
5.6. Ekipaaž saab võistluskeskuses stardikohtunikult 1 minut enne ettenähtut stardiaega etapi jaoks rajakaardi(d) kuhu on kantud võistlustrass punase joonega ning kontroll-lehe lõikude keskmised kiirused AKP- ni. AKP- d ei ole kaardil tähistatud.
5.7. Starditakse SF tähise juurest. Ekipaaž on kohustatud vabastama stardikoridori koheselt. Täiendavaks kaardiga tutvumiseks on lubatud peatuda mitte lähemal kui 50 m stardijoonest.
5.8. Ekipaaži ülesandeks on läbida kaardile kantud võistlustrass etteantud keskmis(t)e kiirus(t)ega kuni AKP- ni ja märkida kontroll-lehele läbitud AKP- de paroolid. AKP- de asukohad tuleb tähistada nõeltorkega. AKP- d võivad olla ilma kohtunikuta. Sellisel juhul teeb ajamärke võistleja ise.
5.9. Stardihetkest käivitub ekipaaž keskmise kiiruse arvestus, see seiskub AKP- sse sisemisel (auto esiosa möödumisel AKP tähisest).
5.10 Keelatud on võistlusauto peatamine kohtuniku auto kõrval, vastuolus LE nõuetele või takistades kaasvõistlejaid või –liiklejaid.
5.11. Peale AKP- sse sisenemist on ekipaaž kohustatud minuti jooksul esitama AKP kohtunikule kontroll-lehe. Viimases AKP- s kõik etapi võistlusdokumendid.
5.12 Võistlusel arvestatakse aega tundides ja täisminutites.
5.13 Etapi individuaalne kontrollaeg on 1 tund ja 30 minutit. AKP suletakse 0,5 tundi peale viimasena startinud võistleja arvutuslikku saabumisaega.
5.14 Arvestuslik läbisõit võistlusel on kuni 100 km.

6. Võistlusautod, võistlejad, võistlusklassid, varustus
NB! Võistlus on mõeldud eelkõige algajatele asjahuvitatud inimestele, autoorieteerimise algteadmiste omandamiseks !
6.1 Võistelda on lubatud sõidukitega, mille juhtimiseks on vajalik B- kategooria juhiluba.
6.2 Võistlusauto ja rehvid peavad vastama Liiklusseaduses kehtestatud tehnonõuetele, eraldi kontrollitakse võistluse eel tulede korrasolekut, spetsiaalsete rehvide puudumist jms.
6.3 Keelatud on installeerida auto külge töötulesid.
6.4 Lubatud on igasugused lisamõõteriistad v.a navigatsiooniseadmed.
6.5 Ekipaaži moodustavad vanusepiiranguta orienteeruja (kaardilugeja), vastava kategooria juhiloaga piloot ning vähemalt üks kuni 14 aastane noor kodanik.
6.6 Arvestust peetakse ühes klassis.
6.7 Ekipaažil peab olema kirjutusvahend (mitte punane), nööpnõel AKP- de tähistamiseks ja kell, soovitav looduses liikumiseks sobiv riietus.

7. Registreerimiseks vajalikud dokumendid:
7.1 Osavõtuavaldus (täiedetakse kohapeal).
7.2 Juhiluba.
7.3 Auto registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
7.4 Auto kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
7.5 Kehtiv liikluskindlustuse poliis (vajadusel)

8. Registreerimine ja osavõtumaks
8.1 Registreeruda saab aadressil: http://nigulaamk.onepagefree.com , telefonil 56752508 või vabade stardikohtade olemas olul kohapeal enne starti.
8.2 Võistlus on stardimaksu vaba.
8.3 Võistlusele lubatakse kuni 30 ekipaaži. Võistlus toimub kui startijaid on üle 5 ekipaaži.

9. Üldised kohustused
9.1 Võistlejad on kohustatud kogu võistluse jooksul täitma Liikluseeskirja nõudeid, võimalike avariide ja rikkumiste korral (sh. lubatud sõidukiiruse ületamine) kannab täielikku vastutust võistlusauto juht.
9.2 Autoga võib liikuda ainult teedel ja pinnasteedel. Teest kõrvale jääva KP leidmiseks on lubatud võistlejal (heinamaal, metsas, põllul vms, samuti liiklusmärkidega piiratud alal) liikuda ainult jalgsi, jättes võitlusauto kohta (soovitavalt sisselülitatud ohutuledega), kus see on nähtav ja ei sega muud liiklust.
9.3 Autos on lubatud viibida kuni kolmel isikul.
9.4 Võistluse käigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud kogu võistlustrassil.

10. Tulemuste arvestamine
10.1 Ekipaaži tulemus määratakse kogutud karistuspunktide summeerimise teel. Kõrgema koha saab väiksema karistuspunktide summaga ekipaaž.
10.2 Võrdsete punktisummade korral saab parema koha ekipaaž, kes sai vähem karistuspunkte ajagraafiku rikkumise eest etapil.
10.3 Karistused:
10.4.1 Puuduv, vales järjekorras, üleliigne või loetamatu AKP parool etapil – 5 karistuspunkti (ktp).
10.4.2 Ajagraafiku rikkumine etapil: 1 ktp iga hilinetud või 3 ktp varemjõutud minuti eest.
10.4.3 Läbimata AKP – diskvalifitseerimine
10.4.4 Ebatäpne AKP asukohta tähistav nõeltorge kaardil – 1 ktp iga eksitud min eest (arvestatakse torkeaugu kaugema serva järgi) piirmääraga 10 ktp AKP kohta.
10.4.5 Iga puuduv või üleliigne (ilma piirmäärata) nõeltorge kaardil – 10 ktp.
10.4.6 Käesoleva juhendi p. 5.10. rikkumise eest – 20 ktp.
10.4.7 Etapi kontrollaja (normaalaeg) ületamine – diskvalifitseerimine.
10.4.8 Kohtuniku poolt fikseeritud jäme LE rikkumine ja/või teedevälisel alal sõitmine – diskvalifitseerimine.
10.4.9 Korraldajal on õigus karistada ekipaaži võistluselt eemaldamisega kontroll-lehele kirjutatud kellaaegade järgi etapil arvutusliku kiirusületamise eest (kaardil lühimalt sõidetavat teed mööda kahe KP vahel).
10.4.10 Lisaks võib korraldaja karistada ekipaaži muudel Võistlusmääruses märgitud juhtudel kuni võistluselt eemaldamiseni.

11. Protestid
11.1 Protestide esitamise kord on määratud Võistlusmäärusega.
11.2 Protestimaks on 30.- EUR.

12. Autasustamine
12.1 Parimaid 3 ekipaaže autasustatakse meenetega.
12.2 Võistlus on avatud lisaauhindadele.
12.3 Autasustamine toimub Linnamäel, Oru vallas.


Kõik käesoleva Juhendi ja Võistlusmäärusega määratlemata küsimused lahendab võistluse direktor kohapeal.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests